گوشی های سری Redmi K50 برند شیائومی به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک (اوایل سال 2022) راهی بازار می شوند. گزارش هایی که پیش از این در رابطه با این گوشی ها منتشر شده بود حاکی از این بود که این گوشی ها در چهار نسخه مختلف عرضه می شوند و مشخصات آنها برای عرضه در بازار کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود. اکنون گزارش جدیدی که در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده حقایق بیشتری را در رابطه با این سری از گوشی های هوشمند آشکار کرده است!

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming Edition با تراشه Dimensity 9000 عرضه می شود

براساس این گزارش جدید، گوشی های سری Redmi K50 دارای نسخه K50 SE به عنوان نسخه پایه نخواهند بود. در عوض مدل های رده بالاتر بیشتری در این سری عرضه خواهند شد. به عنوان مثال پیش بینی می شود که گوشی Redmi K50 Gaming Edition به عنوان پیشرفته ترین گوشی در این سری به بازار عرضه شود. همچنین پیش بینی می شود که در این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 استفده شود. مدل دیگر موجود در این سری احتمالاً از تراشه Dimensity 7000 قدرت می گیرد و تراشه اسنپ دراگون 888 نیز به احتمال زیاد در یک مدل از این سری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشخصات دیگر گوشی های سری Redmi K50 شیائومی شامل مجهز بودن به دوربین 64 مگاپیکسلی می شود. به احتمال بسیار زیاد شیائومی در دوربین اصلی این گوشی ها از سنسورهای Samsung Isocell GW3 یا Sony IMX686 استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی ها احتمالاً به پنل های E5 LTPO در صفحه نمایش مجهز خواهند بود و از رزولوشن عالی Quad HD+ بهره می برند.

در رابطه با باتری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی های سری Redmi K50 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند بود و از فناوری شارژ سریع با توان 120 وات پشتیبانی می کنند. پیش از این عنوان شده بود که گوشی K50 قدرت گرفته از تراشه Dimensity 9000 دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. همچنین در این گوشی از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و ماژول دوربین چهار گانه استفاده خواهد شد.

پیش از این زمان عرضه گوشی های سری Redmi K50 دسامبر 2021 (آذر و دی 1400) اعلام شده بود. اما به نظر نمی رسد که در این تاریخ شاهد به بازار آمدن این گوشی ها باشیم. به همین دلیل به تازگی اخباری در منابع غیر رسمی منتشر شده که تاریخ عرضه این گوشی را اوایل سال 2022 اعلام کردند. حتی برخی کارشناسان معتقدند که این گوشی ها دیرتر از این موعد راهی بازار می شوند و احتمالاً شاهد رونمایی از آنها در نیمه سال 2022 خواهیم بود! حال باید منتظر ماند و دید که شیائومی برای گوشی های سری Redmi K50 چه برنامه ای خواهد داشت و چه زمانی آنها را راهی بازار می کند. شما می توانید اخبار تکمیلی در این زمینه را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: mysmartprice


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.