مشخصات گوشی Redmi 10 Prime Plus 5G در بنچمارک معروف گیک بنچ منتشر شده است. این بدین معناست که به احتمال بسیار زیاد به زودی شاهد عرضه یک گوشی جدید از شیائومی به بازار گوشی های اقتصادی خواهیم بود. دوست دارید با مشخصات این گوشی جدید بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید به نام Redmi 10 Prime+ 5G را به بازار گوشی های اقتصادی عرضه کند

همان طور که اشاره شد، این گوشی جدید شیائومی بر روی بنچمارک گیک بنچ لیست شده است. این طور که کارشناسان معتقدند، این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته یکی از گوشی های سری Note 11 شیائومی است که در اوایل سال جاری در کشور چین در دسترس قرار گرفته اند. به طور دقیق تر می توان گفت که این گوشی نسخه تغییر نام یافته گوشی Note 11E 5G است. در لیست بنچمارک Redmi 10 Prime+ 5G مشاهده می شود که این گوشی در آزمایش مربوط به عملکرد تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 198 و در آزمایش مربوط به عملکرد چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 1179 شده است.

شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید به نام Redmi 10 Prime+ 5G را به بازار گوشی های اقتصادی عرضه کند

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این گوشی جدید با مدل نامبر 22041219I در گیک بنچ ثبت شده است. گوشی شیائومی Redmi 10 Prime+ 5G از تراشه مدیاتک Dimensity 700 قدرت می گیرد که به پردازنده گرافیکی Mali G57 مجهز است. در این بنچمارک به این نکته اشاره شده که حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت است. اما احتمالاً شیائومی یک نسخه دیگر از این گوشی اقتصادی را با حافظه رم متفاوت برای عرضه در بازار کشورهایی مانند هند و کشورهای جنوب شرقی آسیا ارائه خواهد داد. به علاوه اینکه ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی این گوشی در محدوده 64 گیگابایت تا 128 گیگابایت قرار خواهد داشت. در این لیست ذکر شده که گوشی شیائومی Redmi 10 Prime Plus 5G به رابط کاربری MIUI 13، توسعه یافته بر مبنای اندروید 12، مجهز است.

نکته: هنوز عکسی از گوشی Redmi 10 Prime+ 5G منتشر نشده و عکس بالا متعلق به گوشی Note 11E 5G است. همان طور که اشاره شد، این گوشی جدید احتمالاً نسخه تغییر نام یافته Note 11E 5G است و احتمالاً از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی (و حتی کامل) به آن خواهد داشت.
لیست شدن نام Redmi 10 Prime Plus 5G در گیک بنچ حاکی از عرضه قریب الوقوع آن به بازار است. اما اطلاعات دیگری در رابطه با این گوشی در این بنچمارک قرار نگرفته است. اما می توانیم به طور خلاصه نگاهی به مشخصات گوشی Note 11E 5G بیندازیم که پیش بینی می شود مشترکات زیادی با مشخصات گوشی جدید شیائومی داشته باشد.

شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید به نام Redmi 10 Prime+ 5G را به بازار گوشی های اقتصادی عرضه کند

صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز برخوردار است و 6.58 اینچ سایز دارد. بر روی پنل پشتی این گوشی دو دوربین قرار دارد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی می شود. لازم به ذکر است این گوشی مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و امکان شارژ کردن با فست شارژ 18 واتی وجود دارد. مشخصات گوشی Redmi 10 Prime Plus 5G احتمالاً شباهت زیادی با این مشخصات خواهد شد.

منبع: gizmochina