Maimang یک شرکت چینی است که به تازگی از هواوی جدا شده و مشغول به تولید و فروش گوشی در بازار چین زیر نظر بزرگترین شرکت مخابراتی این کشور به نام China Telecom است. پس از ادغام این شرکت با والد جدیدش، Maimang اقدام به عرضه یک گوشی جدید با نام Maimang 11 5G کرده است. این گوشی موبایل از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و در آن از صفحه نمایش 90 هرتز 6.75 اینچی و باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

از گوشی Maimang 11 5G چه می دانید؟

در گوشی Maimang 11 5G از تراشه رده پایین مدیاتک Dimensity 700 استفاده شده است که پیش از این در بسیاری از گوشی های 5G اقتصادی مانند Poco M3 Pro 5G، Vivo Y76 5G و Poco M4 5G مورد استفاده قرار گرفته بود. همچنین در این گوشی از حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایت استفاده شده است.

آن طور که در تبلیغات مربوط به گوشی Maimang 11 5G دیده می شود، محور اصلی این تبلیغات باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی آن است! این شرکت چینی ادعا کرده که این گوشی تنها با 15 دقیقه شارژ شدن، برای 5 ساعت پلی بک ویدئو قابل استفاده است. همچنین در این گوشی با همکاری China Telecom، از سیستم مدیریت انرژی فوق پیشرفته ای استفاده شده که باعث می شود تا در عرض یک هفته، تنها به دو بار شارژ کردن آن نیاز پیدا کنید!

از گوشی Maimang 11 5G چه می دانید؟

در بخش شارژینگ، گوشی Maimang 11 5G از فناوری فست شارژ 22.5 وات پشتیبانی می کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. هر دو این موارد نسبت به گوشی های امروزی کمی قدیمی و از رده خارج به نظر می رسد! با این وجود مجهز بودن به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی باعث شده تا این گوشی به یک مورد خاص در بازار تبدیل شود. China Telecom برای این گوشی قابلیت های شارژدهی کابلی معکوس با توان 12 وات را نیز در نظر گرفته و از این جهت می توان از این مدل به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کرد. به این ترتیب می توان دستگاه هایی مانند ایربادز یا دیگر دستگاه های بلوتوثی را با این گوشی شارژ کرد.

گوشی Maimang 11 5G به صفحه نمایش بزرگ 6.75 اینچی مجهز است که از رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن 1600x720 پیکسل بهره می برد. همچنین در این مدل از اسپیکرهای قدرتمند با قابلیت ارائه صدای 86 دسی بلی SuperSound استفاده شده که لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان می کند.

از گوشی Maimang 11 5G چه می دانید؟

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی Maimang 11 5G به دوربین دوگانه 48 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل مجهز است. همچنین دوربین سلفی این گوشی از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. سایر مشخصات این گوشی شامل حسگر اثر انگشت در کناره بدنه و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

گوشی Maimang 11 5G در تاریخ 17 ماه May در چین در دسترس قرار گرفت و در سه رنگ سفید، آبی و مشکی قابل سفارش است.

منبع: gizmochina