شرکت iQOO قصد دارد تا یک گوشی هوشمند جدید از سری 9 را با نام iQOO 9T راهی بازارهای کشور هند کند. این گوشی به احتمال زیاد در ماه جولای معرفی می شود. همچنین این شرکت قصد دارد تا گوشی های سری iQOO 10 را در ماه آینده عرضه کند. این طور که از گزارش های منتشر شده برآورد می شود، گوشی iQOO 9T از جدیدترین تراشه کوالکوم یعنی تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 قدرت می گیرد و به صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی از سرعت شارژ عالی 120 وات پشتیبانی می کند. بیایید بر روی این گوشی بیشتر دقیق شویم!

گوشی iQOO 9T با تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 و پشتیبانی از فست شارژ 120 وات به زودی روانه بازار می شود

مطابق با گزارشی که وب سایت 91mobiles منتشر کرده، به زودی شاهد عرضه گوشی iQOO 9T در کشور هند خواهیم بود. از این گوشی هوشمند احتمالاً پس از عرضه گوشی OnePlus 10T رونمایی خواهد شد. تاریخ دقیق این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

این گوشی از مشخصات فنی رده بالایی بهره می برد. همان طور که اشاره شد، صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED است و از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد. همچنین در این گوشی از تراشه، اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، استفاده می شود. پشتیبانی از فست شارژ 120 وات یکی دیگر از ویژگی های این گوشی به حساب می آید. در رابطه با سایر مشخصات فنی گوشی iQOO 9T اطلاعاتی منتشر نشده است.

گوشی iQOO 9T با تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 و پشتیبانی از فست شارژ 120 وات به زودی روانه بازار می شود

از روی همین میزان اطلاعاتی که در حال حاضر منتشر شده، می توان گوشی iQOO 9T را هم ردیف مدل های بالا رده و پرچم دار دانست. به این ترتیب این گوشی رقابت جذابی با دیگر گوشی های بالا رده موجود در بازار خواهد داشت. به خصوص اگر iQOO یک قیمت منطقی و رقابتی بر روی گوشی 9T بگذارد، این گوشی می تواند به موفقیت بزرگی در بازار دست پیدا کند! حال باید ببینیم که برنامه این شرکت برای گوشی iQOO 9T چه خواهد بود.

شرکت iQOO برنامه دارد تا گوشی های سری 10 را نیز در ماه جولای معرفی کند. این خانواده جدید از یک مدل استاندارد و یک مدل Pro تشکیل خواهند شد. اما هنوز مشخص نیست که همانند سری iQOO 9، دارای مدل SE هم خواهند بود یا خیر.

گوشی iQOO 9T با تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 و پشتیبانی از فست شارژ 120 وات به زودی روانه بازار می شود

این طور که در گزارش های غیر رسمی آمده، نسخه Pro این سری از تراشه اسنپ دراگون 8+ نسل 1 قدرت می گیرد و به صفحه نمایش LTPO با رزولوشن 2K مجهز خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی شامل مجهز بودن به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت اولترا سونیک واقع در زیر صفحه نمایش می شود. این گوشی از فست شارژ کابلی با سرعت حیرت انگیز 200 وات و شارژ وایرلس با سرعت 65 وات هم پشتیبانی خواهد کرد. نسخه استاندارد این سری از گوشی های iQOO ارتقای چندانی نسبت به نسل های قبلی نخواهد داشت و احتمال مجهز بودن آن به یک ویژگی جدید و جذاب کم است!

منبع: gizmochina