شرکت Vivo، غول چینی دنیای تکنولوژی، به تازگی محصول جدید خود در حوزه تجهیزات جانبی موبایل را به بازارهای کشور چین عرضه کرده است. این محصول جدید، یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع با توان 44 وات پشتیبانی می کند. قیمت این پاوربانک در بازار چین حدود 34 دلار اعلام شده است.

پاوربانک 44 واتی Vivo از قابلیت شارژدهی سریع دو طرفه برخوردار است

در رابطه با طراحی ظاهری، پاوربانک 44W Vivo از بدنه ای یکپارچه و دارای طراحی ساده بهره می برد که ظرافت خاصی دارد. لبه های بدنه این دستگاه به صورت گرد و دارای انحنا طراحی شده اند که علاوه بر ارتقای جلوه های ظاهری آن، باعث قرارگیری آسان تر پاوربانک در دست می شود. ضمن اینکه سطح بدنه این پاوربانک از روکش UV برخوردار است و کاربر حس خوشایندی را در هنگام در دست گرفتن تجربه می کند. لازم به ذکر است که این پاوربانک Vivo در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است.

پاوربانک 44W Vivo همان طور که از اسمش پیداست، توانایی شارژدهی فلش شارژ با توان 44 وات را داراست و در عین حال، از قابلیت شارژگیری فلش شارژ با توان 33 وات بهره می برد. به عبارت دیگر این پاوربانک از فست شارژ دو طرفه (هم ورودی و هم خروجی) پشتیبانی می کند.

این طور که اعلام شده، این پاوربانک قادر است تا تبلت Vivo X Note را در عرض فقط 19 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کند. همچنین مطابق با ادعای ویوو، زمان شارژ شدن این پاوربانک به طور کامل، دو ساعت خواهد بود.

پاوربانک 44 واتی Vivo از قابلیت شارژدهی سریع دو طرفه برخوردار است

از دیگر مشخصات پاوربانک Vivo 44W، باید به پشتیبانی آن از فناوری های فست شارژ PD با توان 45 وات و QC اشاره کرد. از این جهت می توان از این پاوربانک برای شارژ کردن طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال، شامل گوشی های هوشمند، نوت بوک های سبک، تبلت و انواع دستگاه های رایج اندرویدی استفاده کرد.

پاوربانک Vivo 44W از حالت شدت جریان کم (Low Current Mode) هم پشتیبانی می کند که برای شارژ کردن ساعت های هوشمند، ردیاب های ورزشی، هدفون های بلوتوثی و دیگر دستگاه های مجهز به باتری کم ظرفیت تر کارایی بالایی دارد. این پاوربانک به دو پورت USB-A و دو پورت USB-C مجهز است که امکان استفاده هم زمان از آنها وجود دارد. در این حالت شدت جریان هر پورت به صورت هوشمند توسط پاوربانک تنظیم می شود.

پاوربانک 44 واتی Vivo از قابلیت شارژدهی سریع دو طرفه برخوردار است

شرکت ویوو در پاوربانک مدل 44W از سلول باتری فوق العاده با کیفیت با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری از 13 سطح محافظتی ایمنی بهره می برد و حمل آن در هواپیما هیچ گونه خطر و محدودیتی ندارد. از این جهت می توان این پاوربانک را بدون هیچ گونه دغدغه ای در طول سفر نیز با خود به همراه داشت.

لازم به ذکر است که پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی Vivo 44W هم اکنون بر روی وب سایت رسمی ویوو جهت خرید کاربران کشور چین در دسترس قرار گرفته است. همان طور که اشاره کردیم، قیمت این محصول 34 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina