کمپانی آمریکایی شناخته شده Dell یک مانیتور خمیده 34 اینچی را به بازار عرضه کرده است. این مانیتور با مدل S3423DWC عرضه شده و در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. مانیتور خمیده Dell S3423DWC به پنل 34 اینچی VA مجهز است و رزولوشن ایده آل 3440x1440 پیکسل را به ارمغان می آورد. همچنین این مدل دارای درجه انحنای 1800R و نسبت تصویر 21:9 است. سایر مشخصات این مانیتور شامل نرخ تازه سازی تصویر 100 هرتز و زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه می شود. ضمن اینکه این مانیتور از تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی می کند.

مانیتور خمیده 34 اینچی Dell S3423DWC با رفرش ریت 100 هرتز به بازار عرضه شد

در حوزه بازی، اگرچه مانیتور Dell S3423DWC توانایی رقابت با مانیتورهای گیمینگ پیشرفته را ندارد، اما همچنان به دلیل مجهز بودن به پنل خمیده و صفحه نمایش fish، می توان بر روی آن حساب باز کرد. طراحی صفحه نمایش این مانیتور با الگوی fish این امکان را به کاربر می دهد تا چندین پنجره را به صورت هم زمان بر روی آن باز کند و به سادگی بین پنجره ها سوئیچ نماید. این ویژگی به خصوص در زمان ادیت عکس و ویدئو، برنامه نویسی، تحلیل آماری و کارهای مولتی تسکینگ کارایی بالایی دارد. همچنین این مانیتور Dell زاویه دید وسیعی دارد و تجربه کار با دو مانیتور در کنار هم را برای کاربر به ارمغان می آورد. در حقیقت با خرید مانیتور Dell S3423DWC می توانید حس کار کردن با یک سیستم دو مانیتوره را تجربه کنید.

مانیتور خمیده 34 اینچی Dell S3423DWC با رفرش ریت 100 هرتز به بازار عرضه شد

در حوزه رنگ، مانیتور Dell S3423DWC محدوده های رنگ 99% sRGB و 90% DCI-P3 را پوشش می دهد و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ مختلف را دارد. همچنین این مانیتور دارای میزان روشنایی 300 nits، نسبت کنتراست 3000:1 و زاویه دید 178 درجه است.

مانیتور خمیده 34 اینچی Dell S3423DWC با رفرش ریت 100 هرتز به بازار عرضه شد

در حوزه پورت های ارتباطی، مانیتور Dell S3423DWC به مجموعه ای از پورت های کاربردی مجهز شده است. پورت های این مانیتور شامل دو پورت HDMI، یک پورت USB Type-C و سه پورت USB 3.0 می شود. پورت USB Type-C این مانیتور هم برای انتقال سیگنال های ویدئویی و هم برای انتقال دیتا کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این مانیتور به توان 65 وات نیاز دارد و همراه با آن یک آداپتور برق نیز ارائه می شود.

از دیگر مشخصات مانیتور جدید برند Dell باید به مجهز بودن آن به فیلتر ضد نور آبی اشاره کرد. همچنین در این مدل از دو اسپیکر 5 واتی استفاده شده که صدایی قدرتمند را ارائه می دهند و نیاز کاربر به اسپیکرهای خارجی را از بین می برند. مانیتور Dell S3423DWC توانایی نمایش به صورت تصویر در تصویر (PBP و PIP) را دارد و طراحی ظاهری مدرنی نیز دارد. سه سمت از قاب اطراف صفحه نمایش این مانیتور ضخامت بسیار کمی دارند که باعث جذاب تر شدن این مدل شده است. در مجموع پیش بینی می شود که این مانیتور به خصوص برای استفاده در سیستم های مولتی تسک با استقبال زیادی مواجه شود و به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

منبع: gizmochina