تبلت TCL TAB Disney Edition جدیدترین تبلت شرکت تی سی ال است که برای استفاده کودکان طراحی شده است. این تبلت یکی از مدل های با دوام و خوش ساخت TCL است که امکانات زیادی دارد و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که کودکان را به سمت خود جلب می کند. در واقع این مدل همان تبلت TCL TAB است که تم دیزنی به آن اضافه شده و یک قاب محافظ با کیفیت در آن به کار گرفته شده است.

تبلت TCL TAB Disney Edition با طول عمر باتری 17 ساعت و رم 3GB برای استفاده کودکان عرضه می شود

تبلت TCL TAB Disney Edition از مشخصات فنی بسیار مناسبی برخوردار است و یکی از مدل هایی است که ارزش خرید آن بالاست. صفحه نمایش این تبلت از سایز 8 اینچ برخوردار است که بر روی آن از شیشه مقاوم DragonTrail استفاده شده است. همچنین قاب اطراف صفحه نمایش این تبلت از پلاستیک رابر ساخته شده است. با توجه به اینکه معمولاً کودکان در هنگام استفاده از وسایل دیجیتال ممکن است دقت کافی نداشته باشند، این ویژگی ها می تواند خیال شما را راحت کند! چرا که اگر این تبلت TCL از دست کودکتان رها شود یا به آن ضربه وارد شود، آسیب نخواهد دید. ضمن اینکه خط و خش و خراشیدگی بر روی بدنه و سطح صفحه نمایش آن به ندرت باقی می ماند.

از لحاظ پیکربندی حافظه باید به این نکته اشاره کنیم که تبلت TCL TAB Disney Edition به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. ضمن اینکه این مدل به اسلات کارت حافظه هم مجهز است و کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD، ظرفیت حافظه ذخیره سازی تبلت خود را تا حداکثر 256 گیگابایت ارتقا دهند.

تبلت TCL TAB Disney Edition با طول عمر باتری 17 ساعت و رم 3GB برای استفاده کودکان عرضه می شود

به منظور ثبت عکس و ویدئو، تبلت TCL TAB Disney Edition به دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل مجهز شده است. ضمن اینکه دوربین جلوی این تبلت برای برقراری تماس تصویری یا شرکت در کلاس های مجازی هم کاربرد دارد.

تبلت کودکان جدید TCL از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و دارای جایگاه برای نصب پایه نگهدارنده نیز هست. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این تبلت این است که شرکت TCL در آن از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. با یک بار شارژ کردن این باتری، می توانید از تبلت خود به میزان 17 ساعت استفاده کنید!

تبلت TCL TAB Disney Edition با طول عمر باتری 17 ساعت و رم 3GB برای استفاده کودکان عرضه می شود

محتوا و تم پیش فرض تبلت TCL TAB Disney Edition مربوط به محصولات دیزنی است. بازی ها، پازل ها و والپیپرهای این تبلت به طور کامل بر مبنای انیمیشن های دیزنی طراحی شده اند. در این تبلت 5 بازی به صورت پیش فرض نصب شده که نقش اصلی تمام آنها کاراکترهای دیزنی است. لازم به ذکر است که در حال حاضر این تبلت مناسب کودکان با طراحی ظاهری جذاب فقط از طریق Verizon در بازارهای جهانی قابل خرید است و مشخص نیست که آیا TCL قصد دارد آن را از طریق فروشگاه های دیگر نیز در دسترس قرار دهد یا خیر. به هر حال کاربران می توانند با پرداخت کمتر از 200 دلار برای خرید تبلت TCL TAB Disney Edition، کاراکترهای دوست داشتنی و انیمیشن های رنگارنگ دیزنی را به زندگی روزمره کودکان خود بیاورند!

منبع: gizmochina