نوکیا فعالیت های خود را روز به روز گسترده تر می کند و قصد دارد تا یک تبلت را نیز به زودی راهی بازار کند. اخیراً مشخصات یک تبلت از برند نوکیا بر روی وب سایت رسمی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) قرار گرفته است که ممکن است تبلت Nokia T10 باشد. مطابق با اطلاعات ارائه شده در این وب سایت، این تبلت جدید به صفحه نمایش 8 اینچ مجهز است و انرژی مورد نیاز از باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. لازم به ذکر است که در این اطلاعات، این تبلت با مدل نامبر TA-1462 مشخص شده و در آن اشاره مستقیمی به نام T10 نشده است.

تبلت Nokia TA-1462 با باتری 5100mAh و صفحه نمایش 8 اینچ به زودی راهی بازار می شود

منتشر شدن مشخصات تبلت نوکیا T10 در وب سایت FCC، به شایعات پیرامون آن دامن زده است. نوکیا پیش از این نسبت به تولید تبلت اندرویدی T20 اقدام کرده بود و اکنون به نظر می رسد که مدل نامبر TA-1462 به نسل جدید تبلت های این شرکت دلالت دارد. درج شدن اطلاعات یک محصول در وب سایت FCC معمولاً حاکی از عرضه قریب الوقوع آن دستگاه به بازار است؛ اما نوکیا هنوز اطلاعاتی را در این رابطه اعلام نکرده است. در لیست FCC جزئیات تبلت جدید نوکیا در زمینه های سایز صفحه نمایش، ظرفیت باتری، گزینه های ارتباطی و دیگر مشخصات فنی مشاهده می شود.

تبلت Nokia TA-1462 با باتری 5100mAh و صفحه نمایش 8 اینچ به زودی راهی بازار می شود

نکته: در حال حاضر هیچ گونه عکسی از تبلت Nokia T10 منتشر نشده است. عکس که در بالا مشاهده می کنید متعلق به تبلت Nokia T20 است.

انتظار می رود که تبلت نوکیا T10 همانند مدل های نسل قبلی خود، یک مدل میان رده و اقتصادی باشد. در همین راستا نرخ نوسازی تصویر صفحه نمایش این تبلت احتمالاً 60 هرتز خواهد بود. همچنین ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعتی باتری این تبلت، برای استفاده از دستگاه به مدت 24 ساعت کفایت می کند. این تبلت اندرویدی نوکیا به احتمال زیاد از سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی خواهد کرد که برای ظرفیت باتری نه چندان بالای آن مناسب به نظر می رسد.

مشخصات دوربین های تبلت Nokia T10 شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تبلت از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند و به بلوتوث و وای فای مجهز است. جزئیات دیگری در رابطه با نسخه بلوتوث و وای فای این تبلت اعلام نشده است.

تبلت Nokia TA-1462 با باتری 5100mAh و صفحه نمایش 8 اینچ به زودی راهی بازار می شود

توجه داشته باشید که هنوز مشخص نیست که آیا مشخصات قرار گرفته در وب سایت FCC متعلق به تبلت Nokia T10 هست یا نه و این موضوع بر مبنای حدس ها و پیش بینی های کارشناسان عنوان شده است. پس باید تا زمان تأیید رسمی این اطلاعات و اعلام نام این تبلت از جانب شرکت HMD Global منتظر بمانیم. در هر صورت این تبلت مناسب مصارف روزمره، کاری و دانش آموزی طراحی شده و پیش بینی می شود که با استقبال مناسبی از جانب کاربران در بازار تبلت های میان رده مواجه شود.

منبع: gizmochina