هواوی طی چند روز گذشته نسل جدید ایربادز FreeBuds Pro 2 TWS را معرفی کرده بود. این شرکت اکنون طی یک مراسم رسمی اعلام کرده است که این ایرفون وایرلس هوآوی برای پیش خرید در کشورهای مرکزی و شرقی اروپا در دسترس قرار گرفته است.

ایربادز Huawei FreeBuds Pro 2 TWS با همکاری شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده که در صنعت تکنولوژی های صوتی فعالیت دارد. در مقایسه با نسل قبلی، این ایرفون های جدید از لحاظ کیفیت عملکرد ارتقا پیدا کرده اند و طول عمر باتری بالاتری دارند.

ایربادز Huawei FreeBuds Pro 2 TWS با قیمت حدود 200 یورو در اروپا

در اطلاعاتی که به تازگی در رابطه با ایربادز Huawei FreeBuds Pro 2 منتشر شده، به این نکته اشاره شده که این ایربادز از دو درایور و سه میکروفون با میزان حساسیت 47 دسی بل تشکیل شده است. این یک رکورد برای هواوی در زمینه قدرت حذف نویز به حساب می آید؛ چرا که نسل قبلی ایربادهای این شرکت از میزان حساسیت 40 دسی بل برخوردار بودند.

این ایربادز جدید بزرگترین محدوده فرکانسی را در میان ایربادهای هواوی پوشش می دهد. این محدوده بین 14 هرتز تا 48 هزار هرتز خواهد بود. همچنین این شرکت یک اکولایزر تطبیق پذیر را به این محصول اضافه کرده که رفتار کاربر را فرا می گیرد و خروجی صدا را بر این مبنا به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

ایربادز Huawei FreeBuds Pro 2 TWS با قیمت حدود 200 یورو در اروپا

ویژگی حذف نویز در ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 در سه حالت قابل استفاده خواهد بود: General Mode، Cozy Mode و Ultra Mode. همچنین این ایربادز دارای یک حالت به نام Awareness Mode است که به کاربر اجازه می دهد تا در هنگام گوش دادن به موسیقی یا مکالمه از محیط اطراف خود آگاه باشد و صداهای پیرامون خود را بشنود. بر خلاف نسل قبلی، این بار این ایربادز به درجه حفاظتی IP54 مجهز شده و در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است.

هواوی ظرفیت باتری ایربادز FreeBuds Pro 2 را اعلام نکرده است؛ اما ادعا کرده که طول عمر باتری آن در کنار محفظه شارژ به 30 ساعت هم می رسد. شارژدهی باتری این ایربادز در هنگام پلی بک در حالت فعال بودن ANC به 4 ساعت و در حالت غیر فعال بودن حالت ANC (حدف نویز فعال) به 6.5 ساعت می رسد. این میزان شارژدهی، مقداری استاندارد در میان ایربادهای موجود در بازار به شمار می آید.

ایربادز Huawei FreeBuds Pro 2 TWS با قیمت حدود 200 یورو در اروپا

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 دارای رنگ بندی است و در سه رنگ نقره ای، مشکی و سفید سرامیکی عرضه شده است. قیمت این ایربادز در بازارهای کشور اروپایی حدود 200 یورو اعلام شده است. جالب اینجا است که هواوی اعلام کرده است که کسانی که این ایربادز را پیش خرید کنند، یک Huawei Band 7 به صورت رایگان دریافت خواهند کرد! باید ببینیم که آیا این روش کاربران اروپایی را به خرید ایربادز جدید هواوی متمایل می کند یا خیر! پیش خرید ایربادز آغاز شده و تحویل فیزیکی آن به مشتریان از تاریخ 11 جولای (20 تیر) انجام شده است.

منبع: gizmochina