تلاش ها و برنامه های وان پلاس برای تولید یک تبلت بر هیچ کس پوشیده نیست! در یک سال گذشته چندین و چند خبر از منابع مختلف در این رابطه منتشر شده است. اکنون افشاگری به نام مکس جامبور اعلام کرده که اولین تبلت وان پلاس در حال طراحی و توسعه است و در سال 2023 به بازار خواهد آمد. این شرکت قصد دارد با عرضه این تبلت که “OnePlus Pad” نام دارد، حضور قدرتمندی در بازار جهانی تبلت را تجربه کند! از آنجایی که وان پلاس رقابت نزدیکی با گوشی های هوشمند اپل دارد، این احتمال وجود دارد که OnePlus Pad هم به منظور رقابت مستقیم با آیپد طراحی شده باشد!

اولین تبلت تاریخ وان پلاس در سال 2023 برای رقابت با آیپد به بازار می آید!

علاوه بر گوشی های هوشمند، وان پلاس در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند و گجت های پوشیدنی هم فعالیت های گسترده ای دارد و همواره در حال تولید محصولات جدید است به عنوان مثال تلویزیون OnePlus TV Y1S Pro یکی از تلویزیون ها و محصولات جدید و جذاب این شرکت است. با این حرکت، وان پلاس ممکن است در صدد تسخیر بازار تبلت هم بربیاید، جایی که رقابت کمتری وجود دارد و احتمال موفقیت در آن بالا است. در ابتدا عنوان شده بود که عرضه تبلت OnePlus Pad در سال 2022 اتفاق می افتد. اما این پیش بینی ها محقق نشد و اکنون به نظر می رسد که در سال 2023 باید شاهد به بازار آمدن آن باشیم. البته مکس جامبور در توییت خود به تاریخ دقیق عرضه تبلت وان پلاس پد اشاره ای نکرده و هنوز نمی توان در این رابطه چیزی را با قطعیت گفت.

در ماه May یکی از افشاگران عنوان کرد که یک دستگاه وان پلاس با نام “OnePlus Reeves” در کشور هند وارد مرحله تست شده است. بسیاری معتقدند این دستگاه که قیمت آن حدود 424 دلار اعلام شده بود، در واقع همین تبلت OnePlus Pad بوده است. برخی مشخصات فنی این تبلت نیز فاش شده که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

اولین تبلت تاریخ وان پلاس در سال 2023 برای رقابت با آیپد به بازار می آید!

وان پلاس پد به احتمال زیاد یک تبلت 12.4 اینچی با صفحه نمایش اولد فول اچ دی پلاس خواهد بود. همچنین احتمالاً در آن از تراشه اسنپ دراگون 865 و 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می شود. از آنجایی که از عمر این تراشه حدود سه سال می گذرد و دیگر می توان آن را یک مدل قدیمی به حساب آورد، ممکن است وان پلاس در زمان عرضه تبلت خود از تراشه به روزتری در آن استفاده کند. فعلاً نمی توانیم چیزی را در این مورد قطعی بدانیم!

تبلت وان پلاس پد احتمالاً دارای دو دوربین، شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین جلوی این تبلت نیز از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. در رابطه با باتری نیز به نظر می رسد که وان پلاس پد به یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد و از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند. در نهایت، این طور که اعلام شده بر روی این تبلت سیستم عامل اندروید 12L به صورت پیش فرض نصب خواهد بود.

اولین تبلت تاریخ وان پلاس در سال 2023 برای رقابت با آیپد به بازار می آید!

با وجود اینکه چندین شایعه و خبر غیر رسمی در رابطه با تبلت OnePlus Pad مطرح شده، اما هنوز وان پلاس هیچ یک از آنها را تأیید یا رد نکرده است. پس برای اطمینان از این اطلاعات باید همچنان منتظر اخبار رسمی وان پلاس باشیم.

منبع: digitaltrends