بازار گوشی های هوشمند مثل همیشه داغ است و هر روز اخباری در رابطه با معرفی و عرضه گوشی های جدید شنیده می شود. در یکی از آخرین خبرها اعلام شده که شرکت Tecno قصد دارد تا یک گوشی جدید از سری Spark 9 را به بازار عرضه کند. این در حالی است که در اوایل همین ماه، شاهد معرفی گوشی Spark 9 Pro از این شرکت با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 90 هرتز، تراشه Helio G85 و باتری 5000 میلی آمپر ساعت بودیم! به هر حال، شرکت Tecno قصد دارد تا گوشی جدید Spark 9T را نیز به زودی راهی بازار کند. بیایید به مشخصات فنی، امکانات و قیمت این گوشی موبایل هوشمند Tecno نگاهی بیندازیم!

امکانات و مشخصات فنی گوشی Tecno Spark 9T

گوشی Spark 9T به صفحه نمایش 6.6 اینچ از نوع IPS LCD مجهز است. این صفحه نمایش از رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز بهره می برد و در بالای آن یک بریدگی به شکل قطره آب دیده می شود. در این بریدگی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی قرار گرفته است که برای ثبت عکس و ویدئوی سلفی کاربرد دارد و می توان بر روی آن برای برقراری تماس تصویری حساب باز کرد.

گوشی جدید Tecno Spark 9T به تراشه Helio G37 و باتری 5000mAh مجهز است

به پنل پشتی گوشی Tecno Spark 9T برویم! این بخش محل قرارگیری ماژول دوربین آن با دو حلقه لنز بزرگ است. این گوشی Tecno با ساختار دوربین سه گانه تولید شده است که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز AI می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی همراه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری HiOS 8.6 UI عرضه می شود.

تراشه مدیاتک Helio G37 به گوشی Tecno Spark 9T قدرت می دهد. همچنین این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت و درگاه کارت حافظه جانبی microSD است. پس امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی این گوشی با استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد. اطلاعاتی در رابطه با حداکثر کارت حافظه قابل استفاده در این گوشی منتشر نشده است.

گوشی جدید Tecno Spark 9T به تراشه Helio G37 و باتری 5000mAh مجهز است

انرژی مورد نیاز گوشی تکنو Spark 9T از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. این گوشی از فست شارژ 10 واتی هم پشتیبانی می کند و دارای پورت شارژ USB-C است. سایر مشخصات این گوشی را مجهز بودن به حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در کناره بدنه) و جک صدای 3.5 میلی متری تشکیل می دهند.

گوشی جدید Tecno Spark 9T به تراشه Helio G37 و باتری 5000mAh مجهز است

زمان عرضه و قیمت گوشی تکنو Spark 9T

شاید کمی عجیب باشد که در حال حاضر گوشی Spark 9T فقط در بازارهای کشور نیجریه در دسترس قرار گرفته است! این گوشی در نسخه های 4GB + 64GB و 4GB + 128GB عرضه شده است که به ترتیب دارای برچسب قیمت 188 دلار و 211 دلار هستند. همچنین رنگ بندی این گوشی شامل آبی آسمانی، آبی متمایل به سبز، بنفش و طلایی می شود. انتظار می رود که گوشی Spark 9T ظرف چند هفته آینده در بازار سایر کشورها نیز در دسترس قرار گیرد.

منبع: gizmochina