حدود ماه گذشته بود که اخباری مبنی بر عرضه گوشی های سری Y77 از جانب شرکت Vivo منتشر شد. مطابق با این اخبار، این سری از گوشی ها شامل دو مدل Vivo Y77 5G و Vivo Y77 Pro 5G هستند. اکنون یکی از افشاگران فعال در حوزه تکنولوژی، مشخصات مدل Y77 5G از این سری را فاش کرده است. در این مشخصات پشتیبانی از فست شارژ 80 وات و مجهز بودن به تراشه Dimensity 810 مشاهده می شود. همچنین به تازگی رندرهایی از این گوشی های جدید منتشر شده است. بیایید به این عکس ها و اطلاعات نگاهی بیندازیم.

طراحی ظاهری، مشخصات فنی و قیمت گوشی Vivo Y77 5G مشخص شد

طراحی

از لحاظ طراحی ظاهری گوشی Vivo Y77 5G به مدل Vivo T1 Pro 5G شباهت زیادی دارد. کناره ها و لبه های این گوشی به صورت تخت طراحی شده اند و یک بریدگی در بالای صفحه نمایش آن دیده می شود. همچنین سه لنز دوربین این گوشی در دو بریدگی بزرگ در پنل پشتی آن قرار گرفته اند. پنل پشتی این گوشی با روکش مات Glittering AG پوشانده شده است. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز در کناره بدنه آن قرار گرفته است.

طراحی ظاهری، مشخصات فنی و قیمت گوشی Vivo Y77 5G مشخص شد

مشخصات فنی

گوشی Vivo Y77 5G به صفحه نمایش 6.58 اینچ مجهز است. صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز بهره می برد و قادر است تا تصاویر را با رزولوشن فول اچ دی پلاس (FHD+) به نمایش بگذارد.

این گوشی موبایل ویوو دارای تراشه Dimensity 810 5G است. سخت افزار این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی کامل می شود. کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه های جانبی SD، ظرفیت حافظه ذخیره سازی این گوشی را تا 1 ترابایت هم ارتقا دهند. این گوشی جدید از سیستم عامل اندروید 12 بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری، مشخصات فنی و قیمت گوشی Vivo Y77 5G مشخص شد

در رابطه با دوربین و عکاسی، این گوشی هوشمند به یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده که از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار بهره می برد. همچنین در کنار این دوربین از یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی استفاده شده است و این گوشی دارای ساختار دوربین دوگانه است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی گوشی Vivo Y77 5G از رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره می برد و سلفی های با کیفیتی را ثبت می کند. ضمن اینکه برای برقراری تماس تصویری می توان بر روی دوربین سلفی این گوشی حساب باز کرد.

باتری گوشی Vivo Y77 5G از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. با توجه به اینکه این گوشی از فست شارژ با سرعت 18 وات پشتیبانی می کند، زمان شارژ شدن باتری آن چندان زیاد نخواهد بود.

قیمت گوشی ویوو Y77 5G

این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی گرادینت راهی بازار شده است. قیمت گوشی ویوو Y77 5G در بازار چین حدود 194 دلار اعلام شده است. کاربران چینی می توانند این گوشی را از سایت های ایکامرس مانند Lazada و Shopee تهیه کنند. هنوز برنامه ویوو برای عرضه این گوشی به بازارهای جهانی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina