از ضروری ترین لوازم مورد نیاز برای راه اندازی یک اتاق گیمینگ می توان به صندلی گیمینگ اشاره کرد. صندلی های گیمینگ حرفه ای به دلیل برخورداری از طراحی استانداردی که در اختیار دارند می توانند خستگی در ناحیه عضله و یا مفصل که در اثر نشستن طولانی مدت به وجود می آید جلوگیری کنند! Meetion از نمونه شرکت های تولید کننده صندلی گیمینگ در بازار بوده و با توجه به بهره مندی از استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. CHR25 یکی از نمونه محصولات شرکت میشن محسوب شده و به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت شده است. ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل صندلی شامل بالشتک های نرم، مجهز بودن به ماساژور، قابلیت تنظیم قسمت های مختلف صندلی، برخورداری از تکیه گاه برای پاها، وزن و ابعاد مناسب، قابلیت تخت شو و ... می شود. در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی بیشتر این صندلی گیمینگ حرفه ای را داریم، پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

صندلی Meetion MT CHR25 راحتی، گیمینگ و ماساژور!

طراحی و ساخت!

شرکت میشن در ساخت صندلی گیمینگ مدل MT CHR25 از مرغوب ترین مواد اولیه (پارچه برزنت و پلاستیک PU) استفاده کرده است. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده تا شما بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی گیمینگ جذاب و راحت استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ MT CHR25 از قابلیت تنظیم زاویه تا 180 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

طراحی و ساخت!

ساخته شده از فوم های نرم!

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت صندلی گیمینگ میشن مدل MT CHR25 می توان به فوم های استفاده شده در آن اشاره کرد. فوم هایی که در قسمت های مختلف از جمله نشیمن گاه و تکیه گاه این صندلی استفاده شده کاملا نرم و راحت بوده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدل هیچ خستگی احساس نکند. از ویژگی های فوم استفاده شده در ساخت این صندلی نیز می توان به قابلیت ضد ریزش و مقاومت در برابر فرو رفتگی اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا صندلی مدت زمان زیادی بدون کوچک ترین خرابی برای کاربر کارایی داشته باشد. در ضمن شرکت میشن به منظور استراحت دادن به گردن کاربر از بالشتکی نرم استفاده کرده است. این بالشتک کاربرد بالایی داشته و با تکیه دادن گردن خود می توانید از راحتی چند برابری بهره مند شوید. در ضمن به منظور پر کردن گودی کمر از بالشتکی نرم در قسمت پایینی صندلی استفاده کرده است. این بالشتک از طراحی حرفه ای و کاملا استاندارد برخوردار بوده و می تواند گودی کمر کاربر را به طور کامل پر کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام نشتن بر روی این صندلی راحتی بیشتری را احساس کند.

ساخته شده از فوم های نرم!

مجهز به ماساژور و قابلیت تنظیم قسمت های مختلف!

از امکانات منحصر به فردی که شرکت میشن در ساخت صندلی گیمینگ مدل MT CHR25 از آن بهره برده است می توان به قابلیت ماساژ به صورت حرفه ای اشاره کرد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بتوانید هنگام خستگی و کوفتگی که در اثر انجام بازی در مدت زمان زیاد به وجود می آید را کاملا برطرف کنید. این قابلیت باعث شده تا این مدل صندلی گیمینگ تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل شرکت میشن شود. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها و تکیه گاه صندلی اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. قابلیت تنظیم تکیه گاه نیز به شما این امکان را می دهد تا زاویه دلخواه خود را با استفاده از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده تنظیم کنید. صندلی گیمینگ Metioon مدل MT CHR25 از معدود صندلی هایی است که علاه بر تکیه گاه دست و صندلی مجهز به تکیه گاه پا نیز است. این قابلیت شما را قادر می سازد تا به منظور استراحت دادن به پاهای خود آن ها را بر روی تکیه گاهی که در زیر نشیمن گاه تعبیه شده قرار دهید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت میشن این مدل صندلی را در ابعادی برابر با 260x650x850 میلی متر و وزن 20 کیلوگرم طراحی کرده است.

منبع: matrix