در اوایل ماه May بود که گوگل گوشی های جدید Pixel 7 و Pixel 7 Pro را در کنار سایر دستگاه های جدید خود (گوشی پیکسل 6a، ساعت هوشمند پیکسل واچ و ایربادز Pixel Buds Pro) معرفی کرد. اما این معرفی فقط شامل یک تیزر از این گوشی های پرچم دار جدید می شد و اطلاعات خاصی در رابطه با آنها نمی داد. این در حالی است که در خوشبینانه ترین حالت، هنوز حدود 5 ماه تا عرضه رسمی این گوشی ها به بازار باقی مانده است! از این جهت بازار شایعات در رابطه با این گوشی های موبایل حسابی داغ شده است! به عنوان مثال اخیراً گزارشی منتشر شده و در آن به نمایشگر و دیگر مشخصات اصلی این دو گوشی از سری پیکسل 7 اشاره شده است. بیایید به این گزارش نگاهی بیندازیم!

ظاهراً نمایشگر و دیگر مشخصات کلیدی گوشی های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با سری پیکسل 6 فرقی ندارد!

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت 9to5Google منتشر شده، گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو دقیقاً به صفحه نمایش گوشی های نسل قبل (پیکسل 6 و 6 پرو) مجهز خواهند بود! این وب سایت از طریق اطلاعات Android Open-Source Project به این موضوع پی برده است. جایی که در آن گوگل تو درایور جدید برای نمایشگرها با نام های C10 و P10 ایجاد کرده است. این تگ ها در حقیقت کوتاه شده عنوان های “Cheetah” و “Panther” هستند که پیش از این به عنوان اسم کد گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو معرفی شده بودند!

با بررسی این موضوع مشخص شد که هر دوی این گوشی های جدید به همان پنل های نمایشگر ساخت سامسونگ که پیش از این با مدل نامبرهای S6E3FC3 و S6E3HC3 در گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو به کار رفته بودند، مجهز خواهند بود.

ظاهراً نمایشگر و دیگر مشخصات کلیدی گوشی های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با سری پیکسل 6 فرقی ندارد!

این بدان معناست که گوشی پیکسل 7 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080x2400پیکسل است که نرخ نوسازی تصویر آن به 90 هرتز می رسد. همچنین صفحه نمایش گوشی پیکسل 7 پرو از رزولوشن 1440x3120 پیکسل برخوردار است و توانایی پیشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد. اگر این مشخصات برای شما آشنا است، باید بگوییم که این اطلاعات دقیقاً به صفحه نمایش گوشی های 2021 گوگل اختصاص دارد!

ظاهراً نمایشگر و دیگر مشخصات کلیدی گوشی های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با سری پیکسل 6 فرقی ندارد!

با این حال گفته می شود که که گوشی پیکسل 7 نسبت به نسخه سال گذشته پیکسل 6 کمی کوچکتر خواهد بود و صفحه نمایش آن 1 میلی متر باریک تر و 2 میلی متر کوتاه تر است. اما در رابطه با گوشی پیکسل 7 پرو شاهد چنین چیزی نیستیم و صفحه نمایش آن کاملاً (از هر نظری) مشابه پیکسل 6 پرو است. فقط یک حالت 1080p به صورت پیش فرض به آن اضافه شده که می تواند در حالت Low Power Mode، باعث افزایش بیشتر شارژدهی باتری نسبت به قبل شود.

اگر بخواهیم تا از روی این شایعات و اخبار غیر رسمی قضاوت کنیم، باید بگوییم که ظاهراً پرچم داران سری Pixel 7 گوگل نسبت به قبل آپدیت های جزئی دریافت کرده اند و ویژگی جدید خاصی ندارند! در هر صورت باید اطلاع دقیق از این موضوع باید تا 5 ماه دیگر صبر کنیم. شاید گوگل تا آن زمان ما را با اخبار جدید سورپرایز کند!

منبع: gizmochina