اخیراً شایعاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی Redmi K50 Pro+ منتشر شده که مطابق با این شایعات، این گوشی جزء اولین گوشی هایی خواهد بود که در آن از نسل بعدی تراشه های پرچم دار کوالکوم استفاده خواهد شد. مطابق با پست جدیدی که بر روی وب سایت Weibo منتشر شده، مشخصات فنی این گوشی پیش از رونمایی از آن لو رفته است! این گوشی موبایل اندرویدی که از یکی نسخه های سری Redmi K50 به حساب می آید، به احتمال بسیار زیاد از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 898 قدرت خواهد گرفت. این تراشه هنوز توسط کوالکوم به بازار عرضه نشده و جدیدترین نسل تراشه های این شرکت خواهد بود! پیش بینی می شود که تراشه اسنپ دراگون 898 تا آخر سال 2021 رونمایی شود.

مشخصات کلیدی گوشی Redmi K50 Pro+ منتشر شد

پس گوشی Redmi K50 Pro+ یکی از اولین گوشی ها در دنیا خواهد بود که از تراشه جدید کوالکوم بهره می برد. به نظر می رسد که Redmi به عنوان برند زیر مجموعه شیائومی قصد دارد تا فعالیت های خود را گسترده تر کرده و رقابت جدی تری با غول های صنعت گوشی های هوشمند مانند سامسونگ داشته باشد. پیش بینی می شود که محصولات جدید این برند نیز مانند سری Redmi K40 در سه مدل شامل نسخه استاندارد Redmi K50، نسخه میان رده Redmi K50 Pro و نسخه بالا رده Redmi K50 Pro+ عرضه شود.

گوشی Redmi K50 Pro+ به دوربین سه گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ تله فوتو و لنز اولترا واید مجهز خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد صفحه نمایش این گوشی از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار خواهد بود که کم کم در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در میان گوشی های بالا رده و حتی میان رده است! به همین دلیل پیش بینی می شود که در زمینه رفرش ریت صفحه نمایش، پیشرفت های جدیدی ظرف ماه های آتی در صنعت گوشی های هوشمند به وقوع بپیوندد.

در رابطه با باتری نیز باید گفت که در گوشی Redmi K50 Pro+ از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری فست شارژ 67 واتی استفاده شده است. استفاده از این باتری حجیم و قدرتمند بی ارتباط به بهره بردن این گوشی از نسل جدید تراشه های کوالکوم نیست! هر چند پیش بینی می شود که این تراشه از تکنولوژی های جدید به منظور مصرف بهینه در مصرف شارژ مجهز باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی به سنسور اثر انگشت اپتیکال که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته، مجهز خواهد بود.

در رابطه با زمان انتشار گوشی Redmi K50 Pro+ اخبار رسمی منتشر نشده است. اما کارشناسان و تحلیلگران بازار گوشی های هوشمند معتقدند که این گوشی حوالی فوریه سال 2022 (معادل با بهمن 1400) راهی بازار خواهد شد. پس هنوز زمان زیادی تا عرضه این گوشی باقی مانده است! همچنین این گوشی فقط محدود به بازار کشورهای آسیایی مانند هندوستان و چین نخواهد بود و انتظار می رود تا در بازارهای جهانی امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی Redmi K50 Pro+ در دسترس نیست. شما می توانید جدیدترین اخبار در رابطه با این گوشی را در هفته های آینده بر روی وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: mysmartprice


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.