به نظر می رسد که Oppo تمایل زیادی دارد تا کاربران خود را دچار سردرگمی کند! در حالی که بسیاری از طرفداران Oppo منتظر گوشی های سری Reno7 هستند، این شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند به وضوح تمایلی برای عرضه پرچم دار جدیدی از خود نشان نمی دهد و در عوض قصد دارد تا یک عضو جدید به خانواده Reno6 اضافه کند. اخیراً یک ویدئو در وب سایت های اینترنتی منتشر شده که در آن گوشی Reno6 Lite و مشخصات فنی آن برای عرضه در اروپا معرفی شده است. طی یک اقدام غیر منتظره، به نظر می رسد که گوشی Reno6 Lite در حقیقت همان گوشی Oppo F19 است که از ماه آوریل در بازارهای کشور هند به فروش می رسد! پس آیا اوپو قصد دارد تا این گوشی را با تغییر نام به عنوان یک گوشی موبایل جدید راهی بازارهای اروپا کند؟ به نظر می رسد که همین طور است!

اخبار متفاوتی در رابطه با گوشی جدید Oppo Reno6 Lite به گوش می رسد!

به هر حال در ویدئویی که به آن اشاره کردیم، بیشتر مشخصات فنی گوشی Reno6 Lite ذکر شده است. البته در این ویدئو به طور دقیق به مدل تراشه کوالکوم به کار رفته در این گوشی اشاره نشده است. اما با احتمال قریب به یقین می توان گفت که در گوشی Oppo Reno6 Lite از تراشه اسنپ دراگون 662 استفاده شده است! همچنین این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم واقعی و 5 گیگابایت حافظه رم اضافی به صورت مجازی مجهز است و برای آن 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. خوشبختانه امکان ارتقای میزان حافظه داخلی این گوشی از طریق کارت های microSD وجود دارد. مجهز بودن به جایگاه کارت حافظه SD یکی از معدود تغییراتی است که اوپو در گوشی Reno6 Lite در مقایسه با گوشی های F19 و F19s اعمال کرده است!

صفحه نمایش گوشی اوپو Reno6 Lite نیز از نوع AMOLED است و رزولوشن FHD+ را به ارمغان می آورد. در قسمت گوشه بالایی این صفحه نمایش، دوربین سلفی گوشی به صورت hole punch قرار گرفته است. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی به صورت اپتیکال در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. در این ویدئو اشاره ای به ابعاد صفحه نمایش نشده اما می توان انتظار داشت که گوشی رنو6 لایت با صفحه نمایش 6.43 اینچی راهی بازار شود. باتری به کار رفته در این گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. 

دوربین های گوشی Oppo Reno6 Lite شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و دو واحد تکمیلی 2 مگاپیکسلی (یکی به عنوان ماکرو و دیگری به عنوان حسگر تشخیص عمق) می شوند.
در ویدئوی ذکر شده گوشی Reno6 Lite با طراحی “Reno Glow Design” و در یک رنگ نمایش داده شده است. البته که قطعاً این گوشی رنگ بندی نیز خواهد داشت و به کاربران خود حق انتخاب می دهد! هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت یا زمان عرضه این گوشی منتشر نشده و در این زمینه باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

منبع: gsmsrena


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.