گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 به دلیل شکل و شمایل خاص و ابعاد جمع و جوری که دارد، از باتری چندان بزرگ و پر ظرفیتی برخوردار نیست. این یعنی ممکن است تا در هر لحظه از طول روز، با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شوید! پس باید همیشه یک شارژر نیز با خود به همراه داشته باشید. با توجه به اینکه شارژ کردن گوشی با کابل کمی سخت است و ممکن است در هر شرایطی امکان پذیر نباشد، بهتر است تا از قابلیت شارژ وایرلس گوشی گلکسی Z Flip 3 بهره ببرید. در این مقاله چند مدل از بهترین شارژرهای وایرلس سازگار با گوشی تاشوی Z Flip 3 را به شما معرفی می کنیم. این شارژرها از لحاظ سایز، پشتیبانی از موقعیت های مختلف گوشی در هنگام تا شدن و جایگاه قرارگیری سیم پیچ شارژ وایرلس از بهترین انتخاب ها هستند و میتوان آنها را از مهم ترین لوازم جانبی مناسب برای گوشی تاشوی Z Flip 3 دانست. در مقاله شارژرهای وایرلس مناسب برای گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 بخش اول این مقاله می توانید سایر مدل ها را مشاهده کنید.

شارژر وایرلس Yootech 15W Fast Wireless Charging Pad – بالاترین سرعت شارژ

کدام شارژرهای وایرلس برای گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 مناسب تر است؟ (بخش دوم)

اگر به دنبال یک مدل ساده، کاربردی و مقرون به صرفه هستید، شارژر Yootech 15W Fast Wireless Charging Pad از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این شارژر می تواند بالاترین سرعت شارژ وایرلسی را که گوشی Z Flip 3 از آن پشتیبانی می کند، به ارمغان آورد. توجه داشته باشید که آداپتور برق این شارژر را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

شارژر وایرلس DOODBI Wireless Car Charger Mount 15W – شارژ گوشی حین رانندگی

شارژر وایرلس DOODBI Wireless Car Charger Mount 15W – شارژ گوشی حین رانندگی

گوشی گلکسی Z Flip 3 خود را با این شارژر وایرلس از برند DOODBI در هنگام رانندگی شارژ کنید! بر خلاف مدل های مشابه ساخت برندهای دیگر مانند iOttie، این شارژ وایرلس در واقع دو منظوره است. شما می توانید آن را به دریچه کولر ماشین متصل کنید یا آن را بر روی داشبورد قرار دهید. ضمن اینکه همان طور که در نام این محصول آمده، امکان شارژ کردن این گوشی تاشوی سامسونگ با آن با سرعت 15 وات امکان پذیر است.

شارژر وایرلس Samsung Fast Wireless Charging Pad – یک شارژر اقتصادی از سامسونگ

شارژر وایرلس Samsung Fast Wireless Charging Pad – یک شارژر اقتصادی از سامسونگ

اگر دوست دارید تا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 خود را با یک شارژر ساخته شده توسط خود سامسونگ به صورت وایرلس شارژ کنید، این مدل می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای برای شما باشد. این شارژر وایرلس Qi به شکل مربعی طراحی شده و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می کند. تنها کافی است تا گوشی خود را بر روی آن قرار دهید و پس از کمی انتظار، آن را به صورت کاملاً شارژ شده تحویل بگیرید.

دستگاه AFROG Desk Lamp with Wireless Charger – چند کاره به معنای کامل!

دستگاه AFROG Desk Lamp with Wireless Charger – چند کاره به معنای کامل!

این دستگاه در واقع یک لامپ رومیزی (چراغ مطالعه) است که قسمت پایه آن به شارژر وایرلس مجهز شده است. اگر راحتی و چند منظوره بودن برایتان اهمیت دارد، این دستگاه محصول AFROG کاملاً برایتان مناسب خواهد بود. با خرید این محصول به یک لامپ LED با استایل صنعتی به همراه سیم پیچ شارژ وایرلس بر روی پایه دسترسی پیدا خواهید کرد. ضمن اینکه این دستگاه به دکمه های تایمر خودکار مجهز است تا از بروز مشکلاتی مانند شارژ بیش از حد و افزایش گرما جلوگیری به عمل آید.

منبع: androidcentral