همانطور که می دانید برای کار با گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 نیاز به تهیه لوازم جانبی متعددی از جمله قلم لمسی سازگار با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و شارژر است زیرا سامسونگ در بسته بندی این گوشی شارژر و... قرار نداده است. این شرکت که تغییری در مشخصات باتری گوشی گلکسی زد فولد 4 نسبت به نسل قبلی انجام نداده، در نسل جدید گوشی تاشوی خود نیز از همان باتری قدیمی 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی از همان سرعت شارژ باسیم 25 وات گوشی فولد 3 پشتیبانی می کند، اما سرعت شارژ وایرلس آن به 15 وات ارتقا پیدا کرده است. اما به هر حال، اگر می خواهید تا از بالاترین سرعت در شارژ گوشی Z Fold 4 بهره مند شوید، باید از یک شارژر سازگار با این گوشی تاشو استفاده کنید! برخی از این شارژرها را در این مقاله به شما معرفی کرده ایم که شما میتوانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

شایان ذکر است که ما در بخش مقالات سایت ایده برتر پارسیان برخی از بهترین محافظ های صفحه نمایش مناسب  گلکسی زد فولد 4 را نیز معرفی کرده ایم که شما می توانید برای دیدن آنها نیز اقدام کنید.

شارژر تایپ سی Samsung 25W Super Fast Charging – انتخاب کاربران

شارژر تایپ سی Samsung 25W Super Fast Charging – انتخاب کاربران

شارژر 25 وات خود سامسونگ قطعاً بهترین گزینه برای دستیابی به سرعت 25 وات در هنگام شارژ گوشی گلکسی زد فولد 4 است. این شارژر دارای یک خروجی تایپ سی است و بدون کابل به فروش می رسد. بنابراین شما باید کابل تبدیل USB-C به USB-C این شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید.

شارژر انکر Nano II 45W – از یک برند اثبات شده

شارژر انکر Nano II 45W – از یک برند اثبات شده

از آنجا که این روزها پورت USB-C بر روی اغلب دستگاه ها وجود دارد، بهتر است تا یک شارژر پر سرعت تهیه کنید که علاوه بر گوشی زد فولد 4، برای دستگاه های دیگر هم کاربرد داشته باشد. شارژر انکر Nano II با سرعت 45 وات همان شارژر تایپ سی است که برای این منظور به دنبال آن بوده اید! این شارژر دیواری به خوبی از فناوری فست شارژ سامسونگ پشتیبانی می کند و می توان از آن برای شارژ کردن گوشی های گوگل پیکسل، آیفون و حتی لپ تاپ هم استفاده کرد.

شارژر Voltme Revo 100W GaN – یک شارژر چند منظوره

شارژر Voltme Revo 100W GaN – یک شارژر چند منظوره

شارژر 100 وات Revo از برند Voltme به سه پورت مجهز است و انعطاف بالایی در هنگام استفاده دارد. این شارژر ابعاد جمع و جوری نیز دارد و از سرعت عالی 100 وات پشتیبانی می کند. پورت های این شارژر شامل دو پورت تایپ سی و یک پورت USB-A می شوند. از دیگر مشخصات شارژر Voltme Revo می توان به دو شاخه تاشو و سرعت عالی برای شارژ گوشی گلکسی زد فولد 4 اشاره کرد. ضمن اینکه می توان با آن کروم بوک، لپ تاپ، گوشی های گوگل پیکسل و دیگر دستگاه ها را با بالاترین سرعت شارژ کرد.

شارژر همراه سامسونگ Super Fast 25W – کابل را کنار بگذارید!

شارژر همراه سامسونگ Super Fast 25W – کابل را کنار بگذارید!

به شما پیشنهاد می کنیم لذت کار کردن با پاوربانک 25 وات سامسونگ را از دست ندهید! این پاوربانک از قابلیت ارائه شارژ به صورت وایرلس بهره می برد و از ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این پاوربانک قادر است تا گوشی گلکسی زد فولد 4 شما را به میزان چهار بار (با کابل یا بدون کابل) شارژ کند. در کل این پاوربانک به خصوص برای استفاده سیار در مکان های عمومی از بهترین گزینه ها است.

در پایان لازم به ذکر است که چنانچه تمایل دارید تا ادامه لیست این شارژرها را مشاهده کنید، مقاله بهترین شارژر برای گوشی گلکسی زد فولد 4 بخش دوم را دنبال کنید!

منبع: androidcentral