شارژر مسافرتی snap plus به تازگی از جانب شرکت Mophie در کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این شارژر با دستگاه های اپل و تمامی دستگاه های دیگر مجهز به فناوری شارژ وایرلس Qi سازگاری دارد و به کاربر این امکان را می دهد تا چند گجت مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کند. به عنوان مثال شما می توانید با بهره بردن از دو پد شارژ وایرلس استاندارد این شارژر، ایرپادز و اپل واچ خود را به شکل هم زمان با سرعت 5 وات شارژ کنید. پد شارژ سوم این شارژر دارای MagSafe داخلی است و به طور اختصاصی برای شارژ گوشی با سرعت حداکثر 15 وات طراحی شده است.

شارژر مسافرتی جدید Mophie snap plus توانایی شارژ سه دستگاه و ارائه شارژ وایرلس 15 وات را دارد

شرکت موفی خاطر نشان کرده است که گجت های iOS با سرعت حداکثر 7.5 وات توسط شارژر snap+ شارژ می شوند؛ اما سرعت شارژ دستگاه های اندرویدی با آن می تواند به 15 وات هم برسد. همچنین این شارژر مسافرتی به پورت های USB-A و USB-C هم مجهز است و امکان شارژ دو دستگاه دیگر با سرعت حداکثر 10 وات را به شما می دهد. نکته ای که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می توانید حداکثر سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با snap+ شارژ کنید. همچنین دقت نمایید که امکان استفاده هم زمان از پد وایرلس وسطی این شارژر با یکی از پورت ها وجود ندارد و شما باید یکی از آنها را در هر بار استفاده از شارژر انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در صورت شارژ همزمان چند دستگاه با شارژر مسافرتی موفی اسنپ پلاس، سرعت 15 وات به صورت مشترک بین آنها تقسیم خواهد شد.

شارژر مسافرتی جدید Mophie snap plus توانایی شارژ سه دستگاه و ارائه شارژ وایرلس 15 وات را دارد

شارژر مسافرتی Mophie به صورت تاشو طراحی شده و می توان آن را از دو ناحیه (سه بخش) تا کرد. این ویژگی حمل و جابجایی آن را بسیار آسان تر کرده و باعث می شود تا فضای کمتری را اشغال کند. همچنین همراه با این شارژر یک کیف حمل نیز ارائه می شود که برای قراردهی یک شارژر دیواری 30 واتی USB-C و یک کابل USB-C به USB-C نیز کارایی دارد.

شارژر مسافرتی جدید Mophie snap plus توانایی شارژ سه دستگاه و ارائه شارژ وایرلس 15 وات را دارد

شارژر موفی اسنپ پلاس حدود 454 گرم وزن دارد و با قیمت حدود 99.95 دلار در آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این گجت قابل حمل شباهت زیادی به شارژر مسافرتی 3 در یک MagSafe دارد، با این تفاوت که شارژر MagSafe گران تر است و حدود 149.95 دلار قیمت دارد. همچنین این شارژر یک جایگاه اختصاصی برای شارژ اپل واچ دارد که اسنپ پلاس فاقد آن است. در هر حال کاربران می توانند با پرداخت قیمتی کمتر، از یک شارژر با کیفیت مشابه با شارژر مسافرتی مگ سیف بهره مند شوند. مطابق با پیش بینی های انجام شده، میزان استقبال از شارژر مسافرتی موفی اسنپ پلاس ایده آل خواهد بود و این گجت قابل حمل به فروش بالایی در بازارهای آمریکا دست پیدا خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی ها تا چه اندازه صحیح هستند!

منبع: notebookcheck