شارژر PowerCombo Pro 40W جدیدترین محصول برند معتبر و شناخته شده باسئوس است. در این شارژر از تکنولوژی مدرن GaN استفاده شده که بالاترین کیفیت و سرعت شارژ را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این شارژر دارای جایگاه اتصال دو شاخه در سه سمت بدنه خود است و بر روی آن پورت های خروجی USB-A و USB-C نیز تعبیه شده است. این نوع طراحی انعطاف آن در هنگام استفاده را بیشتر کرده و باعث افزایش کارایی آن در شرایط مختلف شده است.

باسئوس شارژر دیواری PowerCombo Pro 40W را با تکنولوژی GaN معرفی کرد

این روزها شارژرهای GaN مانند شارژر دیواری لنوو Thinkplus Lipstick 100W GaN حسابی روی بورس اند و بازار را در دست گرفته اند. این تکنولوژی نقش زیادی در افزایش سرعت و کیفیت شارژ شدن دستگاه ها دارد و به افزایش طول عمر باتری دستگاه های دیجیتال نیز کمک زیادی می کند. اما تا به اینجا اکثر قریب به اتفاق شارژرهای GaN تنها به پورت USB (A یا C) مجهز بوده اند. تا اینکه باسئوس تصمیم گرفته تا در این زمینه یک سری تغییرات اساسی ایجاد کند و استانداردهای جدیدی را به این حوزه بیاورد! در همین راستا این شرکت شارژرهای سری PowerCombo خود را توسعه داده و یک مدل GaN جدید به آن اضافه کرده است.

باسئوس شارژر دیواری PowerCombo Pro 40W را با تکنولوژی GaN معرفی کرد

این شارژر جدید که PowerCombo Pro 40W نام دارد، علاوه بر پورت های رایج USB دارای جایگاه هایی برای اتصال دو شاخه در سه سمت بدنه خود است. این شارژر از لحاظ طراحی ظاهری به یک هاب شباهت دارد و به شما این امکان را می دهد تا چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. توجه داشته باشید که این شارژر دیواری با فناوری فست شارژ GaN بوده و توان خروجی حداکثر 1625 وات را ارائه می دهد، پس بهتر است تا برخی لوازم خانگی مانند لامپ یا تلویزیون را به آن اتصال ندهید! با این وجود باسئوس ادعا کرده است که در این شارژر از چیپ “BDIP” استفاده کرده که از بروز اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد (کمتر از حد) و اتصال کوتاه جلوگیری می کند. این ویژگی سلامت باتری دستگاه های شما در هنگام اتصال به این شارژر را تضمین می کند.

پاور کومبو پرو 40 وات دارای دو پورت تایپ سی و یک پورت تایپ A است و همان طور که از نحوه نام گذاری اش مشخص است، از حداکثر سرعت 40 وات پشتیبانی می کند. به این ترتیب امکان شارژ کردن سه دستگاه به صورت هم زمان با آن وجود دارد. باسئوس اعلام کرده است که در این شارژر از نسل 5 تکنولوژی GaN استفاده کرده است.

باسئوس شارژر دیواری PowerCombo Pro 40W را با تکنولوژی GaN معرفی کرد

نکته جالب در رابطه با شارژر باسئوس PowerCombo Pro 40W این است که این مدل بر خلاف نسل های قبلی این سری به محافظ نوسان “1200J” مجهز شده است. این محافظ به طور نگران کننده ای در مدل های 65 وات و 100 وات این سری وجود ندارد و ریسک استفاده از این شارژرها را بالا برده است!

لازم به ذکر است که شارژر باسئوس PowerCombo Pro 40W هم اکنون برای خرید عمومی در وب سایت آمازون در دسترس قرار گرفته و قیمت آن 39.99 دلار اعلام شده است.

منبع: notebookcheck.net