یوگرین یک نام شناخته شده در صنعت تولید تجهیزات شارژینگ است و محصولات آن همیشه با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. اکنون این شرکت یک شارژر جدید با نام کامل UGreen 140W PD3.1 Nexode را در آمریکا و بریتانیا معرفی کرده است. این شارژر می تواند به صورت هم زمان شارژ مورد نیاز سه دستگاه مختلف را تأمین کند و توانایی شارژدهی به انواع دستگاه ها را دارد. به عنوان مثال امکان اتصال هم زمان یک مک بوک، یک نینتندو سوئیچ و یک آیفون به آن وجود دارد! اما شارژر جدید یوگرین چه ویژگی هایی دارد که آن را به یکی از قدرتمندترین مدل های فعلی کرده است؟! با ما همراه باشید.

شارژر جدید یوگرین Nexode از فست شارژ PD3.1 با سرعت 140 وات پشتیبانی می کند

شرکت یوگرین اعلام کرده است که شارژر جدید Nexode یک مدل GaN است و از لحاظ سرعت شارژدهی توان رقابت با بهترین شارژرهای GaN و سریع ترین شارژرهای 100 واتی USB-C را دارد. این شارژر از پروتکل فست شارژ PD 3.1 پشتیبانی می کند و قادر است تا یک مک بوک پرو 16 اینچ را در عرض 30 دقیقه به میزان 56 درصد شارژ کند! برای دستیابی به این میزان سرعت باید از پورت USB تایپ سی این شارژر با توان 140 وات استفاده شود. دیگر پورت های خروجی شارژر جدید یوگرین را یک پورت USB تایپ سی 100 وات و یک پورت USB-A با توان 22.5 وات تشکیل می دهند.

شارژر جدید یوگرین Nexode از فست شارژ PD3.1 با سرعت 140 وات پشتیبانی می کند

نکته قابل توجه در رابطه با شارژر یوگرین 140W PD3.1 Nexode مجهز بودن آن به سیستم هوشمند توزیع برق است که باعث می شود تا در هنگام اتصال بیش از یک دستگاه به آن، شارژدهی به آنها به بهینه ترین شکل ممکن انجام شود. توجه داشته باشید که اگر سه دستگاه را به صورت هم زمان به این شارژر متصل کنید، حداکثر توان پورت های USB-C برابر با 45 و 65 وات و حداکثر توان پورت USB-A برابر با 22.5 وات خواهد بود.

این گجت برای شارژ کردن طیف وسیعی از دستگاه ها کاربرد دارد. مک بوک، لپ تاپ های دل XPS، آیفون، نیتندو سوئیچ و DJI Mavic 3 از جمله دستگاه هایی هستند که می توان آنها را با بالاترین کیفیت با شارژر یوگرین Nexode شارژ کرد. جالب است بدانید که این گجت ابعاد جمع و جوری دارد و حدود 22 درصد از شارژر اورجینال اپل کوچک تر است.

شارژر جدید یوگرین Nexode از فست شارژ PD3.1 با سرعت 140 وات پشتیبانی می کند

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در شارژر یوگرین Nexode باید به فناوری محافظت دمایی اشاره کنیم. این شارژر به صورت لحظه ای دمای دستگاه های متصل به آن را بررسی کرده و از آسیب دیدن آنها در اثر افزایش بیش از اندازه دما جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که همراه با این شارژر یک کابل نایلونی بافته شده با طول 1.5 متر ارائه شده که از استاندارد PD3.1 با توان 240 وات پشتیبانی می کند و نرخ انتقال دیتای 480 مگابیت در ثانیه را به ارمغان می آورد. این شارژر جدید هم اکنون از طریق وب سایت رسمی یوگرین و آمازون در دسترس قرار گرفته است.

منبع: notebookcheck.net