گوشی هوشمند شما در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته با شما است. پس باید حواستان به شارژ داشتن آن در تمام لحظات باشد! خوشبختانه شارژ 18 واتی که با نام فست شارژ هم شناخته می شود، مدتهاست که در دسترس قرار گرفته و با بسیاری از گوشی ها، از جمله گوگل پیکسل 4a و پیکسل 5 سازگاری دارد. با وجود اینکه با یک بار شارژ کردن این گوشی ها می توانید از آنها در تمام طول روز استفاده کنید، اما به هر حال هر چه سرعت شارژ شدن باتری گوشی شما بیشتر شود، در وقت شما صرفه جویی بیشتری می شود. پس بهتر است تا یک شارژر 18 واتی تهیه کرده و از مزایای فست شارژ بهره مند شوید! اما کدام شارژرهای 18 واتی برای گوشی های پیکسل 4a و پیکسل 5 مناسب ترند؟

شارژر 18 واتی Google 18W USB-C Power Adapter – مستقیم از شرکت اصلی

مسلماً از خرید شارژر 18 واتی ساخته شده توسط شرکت اصلی برند گوشی خود ضرر نخواهید کرد! گوگل برای این منظور شارژر 18 وات ساخت خود را پیشنهاد می دهد که البته باید آن را جداگانه بخرید. همراه با این شارژر، یک کابل USB-C به USB-C نیز ارائه می شود. شارژر 18 وات گوگل تماماً به رنگ سفید است و شباهت کاملی با شارژر اورجینال گوشی های پیکسل دارد.

شارژر 18 واتی Google 18W USB-C Power Adapter – مستقیم از شرکت اصلی

شارژر دیواری Aukey Minima Fast Charge – یک شارژر تا شو

این شارژر دیواری دارای دو شاخه تاشو است که باعث آسان تر شدن حمل و جابجایی آن می شود. شارژر Minima از برند آکی از فناوری Power Delivery (PD) با توان 20 وات از طریق پورت USB-C خود پشتیبانی می کند که شدت جریان قوی 3 آمپری را برای شارژ طیف وسیعی از دستگاه ها (شامل گوشی های پیکسل 4a و 5) در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه های متصل به این شارژر در برابر نوسان شدت جریان، گرم شدن و شارژ بیش از حد محافظت می شوند. دقت نمایید این شارژر بدون کابل عرضه می شود.

شارژر دیواری Aukey Minima Fast Charge – یک شارژر تا شو

شارژر 20 واتی انکر مدل Nano 20W Charger – باز هم Anker!

در بسته بندی این محصول دو شارژر قرار گرفته که هر کدام از آنها از توان 20 وات پشتیبانی می کنند. شارژر Nano برند انکر ابعاد کوچک و ظاهر مدرنی دارد و حمل آن در کیف دستی یا کوله پشتی به سادگی انجام می گیرد. همچنین شما می توانید به سادگی این دو شارژر را به صورت هم زمان در پریزهای کنار هم قرار دهید، بدون اینکه یکی از آنها پورت شارژ دیگری را مسدود کند! این مدل در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده است. در مجموع می توان این شارژر را از بهترین شارژرهای گوشی گوگل پیکسل 5 و گوگل پیکسل 4a دانست.

شارژر 20 واتی انکر مدل Nano 20W Charger – باز هم Anker!

شارژر راوپاور RAVPower USB-C Charger – 2-Pack – ویژگی های حفاظتی پیشرفته

همانند شارژر انکر، این محصول نیز با بسته بندی دو تایی عرضه شده است. این شارژرها با فناوری فست شارژ PD3.0 سازگارند و توان 20 وات را ارائه می دهند. به علاوه اینکه این شارژر RAVPower ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و به خوبی از دو گوشی پیکسل مورد اشاره پشتیبانی می کند؛ ضمن اینکه می توان از آن برای شارژ طیف وسیعی از دستگاه های دیگر هم استفاده کرد. مجهز بودن به ویژگی های حفاظتی پیشرفته مانند مقاومت در برابر داغ شدن، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه و شدت جریان بیش از حد از دیگر مشخصات کلیدی شارژر USB-C راوپاور است.

شارژر راوپاور RAVPower USB-C Charger – 2-Pack – ویژگی های حفاظتی پیشرفته

شارژر 18 وات Noot Products USB-C Wall Charger – فوق العاده مقاوم

همراه با این شارژر 18 وات USB-C که با فناوری فست شارژ PD 3.0 سازگاری دارد، یک کابل 1.8 متری بافته شده نیز ارائه می شود. این کابل فوق العاده مقاوم و با دوام است و برای کسانی که به صورت روزمره گوشی خود را در مکان هایی با شرایط محیطی نامساعد و سخت شارژ می کنند، از بهترین گزینه ها به شمار می آید. همانند دیگر شارژرهای 18 واتی، شارژر Noot Products نیز توانایی ارائه سرعت 3 برابر بیشتر را نسبت به مدل های استاندارد دارد و علاوه بر دو گوشی پیکسل مورد بحث، با جدیدترین دستگاه های موبایل USB-C هم سازگار است.

شارژر 18 وات Noot Products USB-C Wall Charger – فوق العاده مقاوم

سایر مدل های این شارژرها را در بخش دوم این مقاله بر روی وبسایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای اتصال اکثر این شارژرها به پریزهای برق ایران، به تبدیل نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که در صورت تمایل شما میتوانید با بهترین شارژر های فندکی و دیواری سازگار با گوشی Google Pixel 6 در مقاله با بهترین شارژرهای فندکی و دیواری سازگار با گوشی Google Pixel 6 بیشتر آشنا شوید وب سایت ایده برتر پارسیان آشنا شوید.

منبع: androidcentral