لنوو از صفحه نمایش هوشمند جدید خود با نام Smart Clock 2 در رویداد MWC 2021 رونمایی کرده است. این صفحه نمایش از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی نسبت به نسل اول Lenovo Smart Clock نکرده و برخی ویژگی های اصلی آن را نیز همراه خود دارد. با این وجود نسخه جدید به یک ویژگی هیجان انگیز و کاربردی مجهز شده است!

صفحه نمایش هوشمند Smart Clock 2 لنوو می تواند گوشی شما را به صورت وایرلس شارژ کند!

شما می توانید صفحه نمایش هوشمند لنوو Smart Clock 2 را در قالب یک پایه شارژ وایرلس مورد استفاده قرار دهید! این صفحه نمایش توانایی شارژدهی به گوشی های موبایل مجهز به فناوری شارژ وایرلس Qi (مانند گوشی سامسونگ گلکسی S21) را با توان 10 وات دارد. همچنین Smart Clock 2 با ویژگی MagSafe سازگار است و می توان از آن در کنار گوشی Apple iPhone 12 استفاده کرد.

لنوو اعلام کرده است که زمانی که از Smart Clock 2 برای شارژدهی استفاده می کنید، میزان روشنایی آن کاهش می یابد و این نمایشگر فقط به اندازه ای نور تولید می کند که بتوانید مسیر خود را در شب پیدا کرده و آسایش دیگر اعضای خانواده تان را بر هم نزنید!

Smart Clock  همانند مدل قبلی دارای سایز 4 اینچ است و از دیگر نمایشگرهای هوشمند رده بالای موجود در بازار مانند Nest Hub (2nd Gen) کوچکتر است. این نمایشگر برای تماشای فیلم و سریال مناسب نیست، اما با گوگل اسیستنت سازگار است و به شما اجازه می دهد تا محتوای در حال نمایش بر روی سایر دستگاه ها را کنترل کنید. همچنین این نمایشگر در پنل جلویی به اسپیکرهای سه واتی مجهز است که در زیر کاور پارچه ای بدنه مخفی شده اند.

صفحه نمایش هوشمند Smart Clock 2 لنوو می تواند گوشی شما را به صورت وایرلس شارژ کند!

این دستگاه هوشمند از تراشه مدیاتک قدرت گرفته است که از این بابت هم آن را به نسخه نسل اول شبیه کرده است. پنل پشتی Smart Clock 2 محل قرارگیری پورت شارژ و یک سوئیچ به منظور غیر فعال کردن میکروفون است. شما هیچ گونه دوربینی بر روی این دستگاه مشاهده نمی کنید و لنوو اعلام کرده که به منظور مسائل مربوط به حریم شخصی کاربر، این نمایشگر هوشمند را به دوربین مجهز نکرده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که Smart Clock 2 همانند نسخه اولیه آن فاقد پورت شارژ USB است. لنوو در این رابطه اظهار کرده است که «Smart Clock 2 با مجهز بودن به چراغ قوه، رادیو استریو، پد شارژر و دستیار خواب چند منظوره شما را از شر کابل های مزاحم و غیر ضروری نجات می دهد.» البته این دستگاه برای کسانی که به هر دلیلی به استفاده از کابل علاقه دارند، به پورت USB-A مجهز شده است.

صفحه نمایش هوشمند Smart Clock 2 در سه رنگ شیک و زیبا عرضه می شود: آبی (Abyss Blue)، خاکستری (Cloud Grey) و مشکی (Shadow Black). این صفحه نمایش با قیمت ابتدایی 90 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد. لنوو خاطر نشان کرده است که نمایشگر هوشمند Smart Clock 2 در ماه سپتامبر 2021 (شهریور 1400) به بازار عرضه می شود.

منبع: androidcentral