اگر می خواهید تا از تماشای فیلم و سریال بالاترین لذت را ببرید، بهتر است تا از یک ساندبار Dolby Atmos جدید در تجهیزات صوتی تصویری خود استفاده کنید! این دستگاه ها کیفیت صدای تلویزیون شما را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند تا یک «پایگاه سرگرمی» جذاب در منزل خود راه اندازی کنید!

با پرطرفدارترین ساندبارهای سازگار با فناوری Dolby Atmos در سال 2022 بیشتر آشنا شوید (بخش دوم)

بسیاری از افراد تا نام ساندبار دالبی اتموس را می شنوند، تجهیزاتی گران قیمت به ذهنشان می آید! اما جالب است که بدانید این دستگاه ها بعضاً با قیمت های ارزان نیز قابل تهیه هستند. این روزها امکان خرید ساندبار Dolby Atmos با امکانات عالی با قیمت حدود 149 دلار نیز در بازارهای جهانی امکان پذیر است. در لیست زیر چند مدل از پرطرفدارترین ساندبارهای دالبی اتموس در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم. با سایر مدل ها در مقاله با پرطرفدارترین ساندبارهای سازگار با فناوری Dolby Atmos در سال 2022 بیشتر آشنا شوید بخش اول بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان آشنا شوید.

لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با تلویزیون های جدید به بخش مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و مقاله قصد خرید یک تلویزیون جدید در سال 2021 دارید؟ این لیست برای شما است!

ساندبار JBL BAR 5

ساندبار JBL BAR 5

ساندبار JBL BAR 5 یکی دیگر از مدل های ارزان قیمت سازگار با فناوری دالبی اتموس است. درست است که این ساندبار به ساب ووفر وایرلس مجهز نیست، اما صدای چند وجهی 5 کاناله را ارائه می دهد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. جالب اینجا است که این ساندبار با تکنولوژی Dolby Vision سازگاری دارد و بهترین عملکرد را در کنار سیگنال های تصویری 4K ارائه می دهد. پس می توان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کنار تلویزیون های Dolby Vision 4K HDR دانست. ساندبار JBL BAR 5 به صورت پیش فرض به AirPlay، Chromecast و Alexa Multi-Room Music مجهز شده است. قیمت این دستگاه در سایت آمازون 399 دلار است.

ساندبار سونی HT-A7000

ساندبار سونی HT-A7000

اگر به دنبال یک ساندبار Dolby Atmos رده بالا هستید، مدل HT-A7000 سونی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این ساندبار به بهترین شکل ممکن با یک تلویزیون هوشمند 4K سونی مچ می شود و به فناوری DTS:X و صدای واقعی 360 درجه هم مجهز است! علاوه بر این، شما می توانید از طریق دستیارهای صوتی آمازون الکسا و Google Assistant با این ساندبار کار کنید. ساندبار سونی HT-A7000 فاقد ساب ووفر وایرلس است که منصفانه باید بگوییم اصلاً نیازی هم به آن ندارد! قیمت این ساندبار در آمازون 1298 دلار است.

ساندبار سامسونگ HW-Q800A

ساندبار سامسونگ HW-Q800A

این ساندبار سامسونگ صدای دالبی اتموس 3.1.2 کاناله را ارائه می دهد و به ساب ووفر وایرلس هم مجهز است. با استفاده از ساندبار HW-Q800A می توانید تجربه سرگرمی خود را چند سطح بالاتر ببرید! به خصوص اگر از یک تلویزیون QLED سامسونگ استفاده می کنید، می توانید به بهترین کیفیت عملکرد این ساندبار دست پیدا کرده و از تماشای فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود بیشترین لذت را ببرید. سامسونگ ساندبار مدل HW-Q800A خود را به قابلیت پخش صدا متناسب با محیط نیز مجهز کرده است که باعث می شود تا صدای پخش شده به صورت اتوماتیک کالیبره شده و بالاترین وضوح را متناسب با شکل هندسی اتاق شما داشته باشد! قیمت در آمازون: 755 دلار.

ساندبار Bose Smart Soundbar 900

ساندبار Bose Smart Soundbar 900

ممکن است فراموش کرده باشید که شرکت Bose هم در ساخت ساندبارهای با کیفیت سابقه درخشانی دارد! جدیدترین محصول این شرکت در این حوزه، Bose Smart Soundbar 900 نام دارد که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کند. اما چرا در عنوان این ساندبار از کلمه «هوشمند (Smart)» استفاده شده است؟ خوب، به این دلیل که این مدل به صورت پیش فرض به دستیار صوتی الکسا مجهز شده و توانایی عملکرد مانند یک دستگاه Echo آمازون را دارد. ضمن اینکه این مدل از Google Assistant هم پشتیبانی می کند. طراحی ظاهری مدرن این ساندبار به دکوراسیون منزل شما جلوه ای جذاب و چشمگیر خواهد بخشید. قیمت در سایت آمازون: 899 دلار.

ساندبار سونی HTX8500

از جمله مدل های ارزان قیمت موجود در بازار، باید به ساندبار سونی HTX8500 اشاره کنیم که به خوبی با صدای Dolby Atmos سازگار است. این ساندبار دارای قیمت 298 دلار است و به شما این امکان را می دهد تا پرداخت هزینه ای منطقی، تجهیزات سرگرمی منزل خود را ارتقا دهید. ساندبار سونی HTX8500 توانایی پخش صدای 7.1.2 کاناله را دارد و از فناوری DTS:X هم پشتیبانی می کند. ضمن اینکه در آن از موتور صدای عمودی و ساب ووفر دوگانه استفاده شده است. پس از قدرت بیس و شفافیت صدای آن اطمینان داشته باشید.

منبع: androidheadlines