شرکت امیزفیت قصد دارد تا به مناسبت روز پدر (در تقویم جهانی)، ساعت هوشمند جدید خود را رونمایی کند! این ساعت هوشمند که Amazfit T-Rex 2 نام دارد، از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و از بسیاری جهات نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است. امیزفیت این ساعت هوشمند را یک گزینه عالی برای هدیه دادن به پدرها در روز جهانی پدر می داند! اما این اسمارت واچ جدید چه ویژگی هایی دارد؟!

ساعت هوشمند جدید T-Rex 2 امیزفیت با باتری حجیم تر و بدنه مستحکم تر به بازار می آید

یکی از بزرگترین آپدیت های انجام شده بر روی ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 2 به باتری آن مربوط می شود. این مدل جدید به باتری 500 میلی آمپر ساعتی مجهز است، در حالی که بر روی نسل قبلی این ساعت و همچنین ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro از باتری 390 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. مطابق با اعلام شرکت امیزفیت، این باتری 500 میلی آمپر ساعتی در صورت استفاده از ساعت با امکانات معمولی، تا 24 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین اگر از این ساعت هوشمند در حالت power-saving GPS استفاده شود، باتری آن تا 58 روز نیازی به شارژ کردن پیدا نخواهد کرد! اگر این اعداد درست باشند، ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 2 از لحاظ شارژدهی باتری بسیاری از ساعت های هوشمند اندرویدی پرچم دار را کنار می زند و عملکرد بهتری را از آنها ارائه خواهد داد!

ساعت هوشمند جدید T-Rex 2 امیزفیت با باتری حجیم تر و بدنه مستحکم تر به بازار می آید

علاوه بر طول عمر بالای باتری، ساعت هوشمند T-Rex 2 از لحاظ کیفیت ساخت بدنه هم ارتقا یافته و یکی از نسخه های rugged (فوق مستحکم) موجود در بازار خواهد بود! این ساعت هوشمند از بدنه ای از جنس پلیمر ساخته شده و موفق به پشت سر گذاشتن 15 تست مربوط به استانداردهای نظامی شده است. به عنوان مثال این ساعت هوشمند کاملاً ضد آب است (با سطح 10 ATM) و در درجه حرارت منفی 22 درجه فارنهایت نیز به عملکرد خود ادامه می دهد!

صفحه نمایش 1.39 اینچی لمسی این ساعت هوشمند نسبت به نسل قبل رزولوشن بالاتری دارد و تجربه کار با سیستم عامل Zepp OS را بهبود می بخشد. این صفحه نمایش توانایی دستیابی به میزان روشنایی 1000 nits را دارد که برای استفاده در فضاهای باز کاملاً مناسب است. برای علاقه مندان به فیتنس نیز باید بگوییم که ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 2 از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و به صورت اتوماتیک قادر به تشخیص و ردیابی فعالیت های ورزشی شما است.

ساعت هوشمند جدید T-Rex 2 امیزفیت با باتری حجیم تر و بدنه مستحکم تر به بازار می آید

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند آمیزفیت باید به مجهز بودن آن به سنسور ضربان قلب PPG اشاره کنیم که از قابلیت مانیتور سطح اکسیژن خون هم برخوردار است. ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 2 برای هایکرها و علاقه مندان به طبیعت نوردی، کوه نوردی، دوچرخه سواری و دیگر فعالیت های بیرون از منزل نیز امکانات متعددی دارد که از میان آنها می توان به قابلیت تعیین موقعیت دو بانده و پشتیبانی از 5 سیستم موقعیت یابی اشاره کرد. این ساعت هوشمند در حالت Accuracy GPS Mode تا 26 ساعت قابل استفاده است و نیازی به شارژ پیدا نمی کند.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 2 هم اکنون با قیمت 230 دلار برای خرید عموم در چهار رنگ مختلف در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: androidcentral