مراسم MWC برگزار شده و مطابق با پیش بینی ها سامسونگ در آن حضوری فعال داشته است! شاید اغراق نباشد که بگوییم اکثر کاربران منتظرند تا سامسونگ با ارائه ساعت های هوشمند جدید خود (Galaxy Watch و Galaxy Watch Active 4) تحولی در این بازار ایجاد کند! اکنون شما می توانید در این بخش با ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 4 که به عنوان مدل جانشین Galaxy Watch Active 2 شناخته می شود، بیشتر آشنا شوید.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ، Galaxy Watch Active 4 بیشتر آشنا شوید

بر مبنای تصاویر منتشر شده از این ساعت هوشمند می توان گفت که Galaxy Watch Active 4 طراحی مدرن تر و جذاب تری نسبت به ساعت های هوشمند فعلی سامسونگ خواهد داشت. طراحی دکمه های کنترلی این ساعت هوشمند تغییر کرده و در آن از یک بند جدید استفاده شده است. در حالی که Galaxy Watch Active 4 صفحه دایره ای شکل مدل های قبلی را حفظ کرده است، اما به نظر می رسد که دیگر قابلیت چرخاندن فیزیکی قاب آن وجود ندارد.

پیش بینی می شود که ساعت هوشمند جایگزین Galaxy Watch Active 2 دارای قاب آلومینیومی باشد. این ساعت هوشمند در دو نسخه با اندازه های 40 میلی متر و 44 میلی متری عرضه خواهد شد. همچنین ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 4 به احتمال زیاد در رنگ های مشکی، سبز، طلایی و نقره ای راهی بازار می شود. این ساعت هوشمند طراحی ظاهری شیک و جذابی دارد و به نظر می رسد که به خوبی توانایی رقابت با ساعت های هوشمند برند اپل را داشته باشد. همان طور که می دانید ساعت های سری گلکسی واچ سامسونگ و ساعت های هوشمند اپل واچ سهم عمده ای از بازار این دستگاه الکترونیکی را به خود اختصاص داده اند و همواره مدل های مختلف این ساعت های هوشمند از فروش بالایی برخوردارند. از این جهت هم سامسونگ و هم اپل هر ساله سعی در ارتقای نسخه های قبلی داشته و ویژگی های جذاب و هیجان انگیز جدیدی را به آنها اضافه می کنند.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ، Galaxy Watch Active 4 بیشتر آشنا شوید

هر دوی ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active 4 از تراشه 5 نانومتری اگزینوس بهره خواهند برد. این مورد یک ارتقای چشمگیر نسبت به مدل های قبلی ساعت های هوشمند سامسونگ خواهد بود. در مدل های قبلی از تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9110 استفاده شده بود و اکنون قصد دارد تا این مورد را بهبود بخشد. همچنین انتظار می رود که از شیشه تخت دو بعدی بر روی صفحه این ساعت های هوشمند استفاده شود که از مقاومت فوق العاده بالایی در برابر خط و خش، ضربه و آسیب های محیطی برخوردار است. در بخش نرم افزاری باید به این نکته اشاره کنیم که ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 4 از سیستم عامل Wear OS گوگل قدرت می گیرد و دیگر خبری از Tizen در آنها نخواهد بود.

منبع: androidcentral