ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro برای خرید افراد ساکن در کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است. این ساعت هوشمند ماه گذشته راهی بازارهای کشور چین بود و اکنون در مرزهای خارج از چین نیز عرضه شده است. نسخه جهانی این ساعت هوشمند مشخصات مشابهی با نسخه عرضه شده در چین دارد و به عنوان جایگزین مدل Watch GT 2 Pro که در سال 2020 عرضه شده بود، معرفی شده است.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro با قابلیت نمایش نوار قلب و 100 حالت ورزشی راهی بازارهای جهانی شد

مشخصات فنی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro با صفحه نمایش دایره ای در سایزهای 43 و 46 میلی متر عرضه شده است. صفحه نمایش نسخه قبلی این سری از ساعت های هوشمند هواوی 1.32 اینچی بود؛ در حالی که صفحه نمایش این نسخه جدید 1.43 اینچی است. در این اسمارت واچ از پنل AMOLED، بدنه سرامیکی و شیشه با کیفیت استفاده شده است. این ساعت هوشمند به قابی با طراحی استاندارد و سنتی مجهز است و یک دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه آن تعبیه شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که هواوی واچ GT 3 Pro به صورت ضد آب طراحی شده و تا عمق 5 متری آب آسیب نمی بیند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 Pro به سنسورهای مانیتور ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، اندازه گیری دمای بدن، پایش خواب، مانیتور استرس و بسیاری سنسورهای سلامتی دیگر مجهز است. همچنین این ساعت هوشمند به قابلیت ECG یا الکتروکاردیوگرام مجهز است و به کاربر امکان مشاهده ریتم ضربان و نوار قلب را می دهد. لازم به ذکر است که این گجت پوشیدنی از 100 حالت ورزشی در 18 رشته تخصصی پشتیبانی می کند و به GPS دو بانده نیز مجهز است.

مطابق انتظار، شرکت هواوی در ساعت هوشمند GT 3 Pro از سیستم عامل HarmonyOS استفاده کرده است. ضمن اینکه این ساعت هوشمند از قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، نمایش نوتیفیکیشن های گوشی و پشتیبانی از انواع اپلیکیشن ها بهره می برد. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به کیف پول الکترونیکی و NFC داخلی اشاره کرد. هواوی ادعا کرده است که نسخه 46 میلی متری این اسمارت واچ، تا 14 روز و نسخه 43 میلی متری آن تا 7 روز نیازی به شارژ مجدد پیدا نخواهد کرد. این ساعت هوشمند از فناوری شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می کند که یک مزیت بزرگ برای آن به شمار می آید. چرا که کاربر را از حمل کابل شارژ بی نیاز کرده و استفاده از ساعت هوشمند را آسان تر می کند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro

قیمت ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro

نسخه 46 میلی متری ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 Pro با بندهای مشکی، خاکستری چرم و تیتانیومی با قیمت به ترتیب 369 یورو، 389 یورو و 499 یورو راهی بازارهای جهانی شده است. نسخه 43 میلی متری آن بند سفید چرم و سفید سرامیکی عرضه شده که این دستگاه ها به ترتیب 499 یورو و 699 یورو قیمت دارند.

منبع: gizmochina