بهترین پاسخ: اگر با قیمت نجومی یک ساعت هوشمند مشکل ندارید، Garmin Venu 2 یک ارتقاء ارزشمند با بسیاری از ویژگی های جدید است که لذت استفاده از یک ساعت هوشمند را دو چندان می کند. اما کسانی که نمی خواهند پول زیادی خرج کنند، احتمالا ترجیح می دهند از Garmin Venu اصلی استفاده کنند.

در واقع، در دنیای پوشیدنی ‌ها شاید بتوان بروزرسانی ‌ها را نادیده گرفت و به نسل های بعد از آن ها توجهی نکرد، اما هنگامی که صحبت از ساعت هوشمند Garmin Venu 2 می شود، همه چیز تغییر می کند و تمایل به عمر باتری بهتر، طراحی بهبود یافته و ویژگی های جدید شما را ترغیب می کند که آن را تهیه کنید! حتی جالب است بدانید برخی می گویند ساعت هوشمند Garmin Venu 2 رقیب اصلی اپل واچ است.

Garmin Venu در مقابل Venu 2: تفاوت آن ها در چیست؟ آیا باید ساعت خود را به مدل جدیدتر ارتقا دهید؟

بیایید با طراحی شروع کنیم. مدل های Garmin Venu 2 بسیار شبیه به مدل های قبلی هستند، اما تغییرات اندکی در آن ها وجود دارد. با خرید Garmin Venu 2، علاوه بر رنگ های جدیدتر، با دو اندازه متفاوت روبرو می شوید: مدل کوچکتر 2S  (40 میلی ‌متر) و مدل استاندارد بزرگتر (45 میلی ‌متر)، که هر دو قیمت یکسانی دارند و با بندهای Garmin Venu 2 و 2s سازگار می باشند.

در ادامه باید بگوییم که هر دو مدل Venu 2 جزء ساعت هوشمند های با طول عمر باتری بالا هستند و نسبت به مدل قبلی خودشان پیشرفت کرده اند. Venu 2 تا 11 روز شارژدهی باتری دارد، در حالیکه مدل 2S تا 10 روز شما را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک حالت صرفه جویی باتری مفید نیز در آن ها وجود دارد که می تواند عمر باتری را برای یک روز بیشتر افزایش دهد. همچنین یک ویژگی جدید شارژ سریع وجود دارد که پس از تنها 10 دقیقه شارژ، می تواند عمر باتری اضافی را به ساعت ارائه دهد.

Garmin Venu در مقابل Venu 2: تفاوت آن ها در چیست؟ آیا باید ساعت خود را به مدل جدیدتر ارتقا دهید؟

چندین ویژگی جدید سلامتی و تناسب اندام در ساعت هوشمند Garmin Venu 2 نیز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، در این ساعت برخی از نمایه ‌های فعالیت جدید، از جمله HIIT ( مثل AMRAP، EMOM، تاباتا و تایمرهای سفارشی)، کوه‌ نوردی داخلی، بولدرینگ و پیاده‌ روی معرفی شده است. این ویژگی ها برای کاربرانی که وقت خود را صرف انجام تمرینات چالش برانگیز (چه داخل خانه و چه خارج از منزل) می کنند، بسیار عالی است.

همچنین در ویژگی ردیابی خواب این ساعت، ویژگی امتیاز خواب لحاظ شده است که هر روز صبح بر اساس کمیت و کیفیت خواب شب قبل، یک نمره خواب به شما می دهد. پیشرفت دیگر این ساعت این است که اکنون کاربران می توانند به جای باز کردن برنامه Garmin Connect، آمار خواب خود را مستقیماً در نمایشگر ساعت بررسی کنند.

ویژگی دیگری که در Venu 2 قرار دارد، ویژگی سنی تناسب اندام است که تخمین می ‌زند آیا بدن شما از آنچه که هستید جوان ‌تر است یا مسن‌ تر؟ این ویژگی از سن تقویمی، فعالیت شدید هفتگی، ضربان قلب در حالت استراحت و BMI یا درصد چربی بدن شما برای رسیدن به سن تناسب اندام شما استفاده می کند.

Garmin Venu در مقابل Venu 2: تفاوت آن ها در چیست؟ آیا باید ساعت خود را به مدل جدیدتر ارتقا دهید؟

Garmin Venu اصلی هنوز هم می تواند کارایی داشته باشد!

با در نظر گرفتن تمام این موارد و ویژگی ها در Venu 2، نمی توان Garmin Venu اصلی را نادیده گرفت. اگرچه این ساعت ممکن است تمام ویژگی های جدید جانشینش را نداشته باشد، اما همچنان یک ساعت هوشمند بسیار توانمند با طیف وسیعی از مزایا به شمار می آید. شاید از نظر عمر باتری با Venu 2 قابل مقایسه نباشد، اما 5 روز شارژدهی هنوز هم دستاورد بزرگی برای یک ساعت هوشمند است. این ساعت در اندازه 43 میلی متر عرضه می شود و با بندهای 20 میلی متری Garmin Venu سازگار است.

از بهترین ویژگی ‌های این ساعت گارمین، می توان به GPS داخلی، پایش ضربان قلب، ردیابی فعالیت/خواب، Pulse Ox، باتری بدن، نظارت بر استرس، و ردیابی سلامت زنان اشاره کرد. ناگفته نماند که برخی از مزایای اضافی ساعت هوشمند مانند اعلان ‌های تلفن، فضای ذخیره ‌سازی موسیقی و Garmin Pay را نیز ارائه می ‌دهد.

منبع: androidcentral