شرکت Garmin سازنده برخی از بهترین و کارآمدترین ساعت های هوشمند مخصوص ورزش (fitness) است که محصولات آن طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. این شرکت اخیراً به مناسبت «روز جهانی دویدن» دو مدل جدید ساعت های هوشمند خود را معرفی کرده است. این مدل ها Garmin Forerunner 55 و Garmin Forerunner 945 LTE نام دارند و هر دوی آنها از طول عمر بالای باتری برخوردارند.

آخرین ساعت هوشمند Forerunner برند Garmin با طول عمر باتری دو هفته ای عرضه می شودر

مشخصات ساعت هوشمند Garmin Forerunner 55 چیست؟

ساعت Garmin Forerunner 55 مدل ارزان تر از میان این دو مدل است و در سه استایل مختلف طراحی شده است. این ساعت هوشمند به GPS داخلی مجهز است و از یک باتری قدرتمند با شارژدهی عالی بهره می برد. مطابق با ادعای شرکت سازنده، باتری این ساعت هوشمند تا دو هفته (بدون فعال بودن GPS) نیازی به شارژ نخواهد داشت. همچنین اگر GPS این ساعت به طور دائم فعال باشد، طول عمر باتری آن به 20 ساعت می رسد.

طول عمر بالای باتری ساعت هوشمند Garmin Forerunner 55 باعث شده تا این دستگاه کارایی بیشتری برای ورزشکاران داشته باشد و امکان انجام تمرینات ورزشی و دویدن به مدت طولانی تری را به آنها بدهد. این ساعت هوشمند دارای راهنمای تمرینی برای دوندگان نیز هست و به آنها در رسیدن به اهداف ورزشی خود کمک زیادی می کند. بسیاری از این ویژگی ها پیش از این در مدل گران قیمت Garmin Venu 2 نیز به کار رفته بود و اکنون کاربران با پرداخت هزینه کمتری می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. کاربران با استفاده از این ساعت می توانند نرخ تنفس خود را اندازه گیری و سطح استرس شان را مانیتور کنند. همچنین این ساعت در زمان ریکاوری پس از تمرین، پیشنهادهای کاربردی زیادی را برای ریلکس کردن به شما می دهد!

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 LTE از چه ویژگی هایی بهره می برد؟

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 LTE از شبکه LTE پشتیبانی می کند. بنابراین شما دیگر نیازی به گوشی موبایل خود نخواهید داشت و می توانید آن را در هنگام دویدن در منزل بگذارید! این ساعت هوشمند به نقشه به صورت built-in هم مجهز است و کاربران می توانند مسیرهای دویدن خود را به راحتی بر روی این نقشه ها تنظیم کنند.

مدل 945 LTE به مجموعه ای از سنسورها و ویژگی ها در زمینه های فیتنس و سلامتی مجهز است که از میان آنها می توان به سنسور Pulse Ox برای سنجش میزان اکسیژن خون، بررسی وضعیت سلامت بدن بانوان در دوران حاملگی و بسیاری اپلیکیشن های ورزشی اشاره کرد. حتی اگر گوشی خود را به همراه نداشته باشید، می توانید با استفاده از قابلیت LTE این ساعت هوشمند، اطلاعات لوکیشن خود را در مواقع اضطراری برای دیگران ارسال کنید. ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 LTE نیز مانند مدل Garmin 55 از باتری قوی با طول عمر دو هفته بهره می برد؛ اما اگر GPS دستگاه به طور دائم روشن باشد، طول عمر باتری آن برابر با 7 ساعت خواهد بود.

هر دوی این ساعت ها هم اکنون در بازارهای جهانی دردسترس هستند. مدل Garmin Forerunner 55 با قیمت ابتدایی 199 دلار و مدل Garmin Forerunner 945 با قیمت ابتدایی 650 دلار عرضه شده اند و پیش بینی می شود که از هر دوی این ساعت ها استقبال خوبی توسط کاربران به عمل آید.

منبع: androidcentral