شرکت EIGIIS فروش جهانی ساعت هوشمند K56 Pro را از طریق وب سایت AliExpress آغاز کرده است. شما می توانید این ساعت هوشمند را به صورت بلوتوثی به گوشی خود متصل کرده و پس از آن تماس ها و نوتیفیکیشن های گوشی را بر روی آن دریافت کنید. این ساعت هوشمند ویژگی های سلامتی کاربردی و متعددی نیز دارد که از میان آنها می توان به سنجش ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون اشاره کرد. باتری به کار رفته در ساعت هوشمند K56 Pro نیز طول عمر بالایی دارد و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز این گجت برای 10 روز است.

ساعت هوشمند K56 Pro از برند EIGIIS از قابلیت تماس بلوتوثی و سنجش فشار خون بهره می برد

ساعت هوشمند K56 Pro به یک صفحه نمایش 1.39 اینچ مجهز است که توانایی نمایش تصاویر HD با رزولوشن 360x360 پیکسل را دارد. به این ترتیب اطلاعات مهم و حساسی مانند ضربان قلب با وضوح قابل توجهی بر روی آن نمایش داده می شوند و شما حتی در هنگام انجام حرکت سریع (مانند دویدن) نیز می توانید در یک نگاه آنها را ببینید. همان طور که اشاره شد این ساعت هوشمند دارای قابلیت مانیتور ضربان قلب، اندازه گیری فشار خون و سنجش سطح اکسیژن خون است و برای بررسی وضعیت بدن و سلامتی کاربر کارایی بالایی دارد. البته هنوز میزان دقت عملکرد این گجت در این زمینه ها مورد آزمایش قرار نگرفته است.

ساعت هوشمند K56 Pro از برند EIGIIS از قابلیت تماس بلوتوثی و سنجش فشار خون بهره می برد

شما می توانید از 20 حالت ورزشی مختلف در ساعت هوشمند K56 Pro بهره مند شوید و اطلاعات سلامتی جمع آوری شده توسط این گجت در هنگام ورزش را در اپلیکیشن گوشی خود مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند قابل اتصال به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا یا iOS 8.0 به بالا است. اتصال این گجت پوشیدنی به گوشی از طریق بلوتوث نسخه 5.0 انجام می شود و پس از آن قادر به دریافت تماس ها و نوتیفیکیشن های گوشی بر روی ساعت خود خواهید بود. از دیگر امکانات ساعت هوشمند EIGIIS K56 Pro می توان به اخبار هواشناسی، یادآور وضعیت عدم تحرک و قابلیت پیدا کردن گوشی (فایند مای فون) اشاره کرد.

باتری به کار رفته در این گجت از ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت بهره می برد و مطابق با ادعای شرکت سازنده، تا 10 روز دوام خواهد داشت. البته طول عمر باتری این ساعت در صورت استفاده های سنگین از آن به 5 روز کاهش پیدا می کند. همچنین ساعت شما با یک بار شارژ تا 30 روز در وضعیت استند بای روشن خواهد ماند. لازم به ذکر است که فرآیند تکمیل شدن شارژ این گجت 2 ساعت به طول خواهد انجامید.

ساعت هوشمند K56 Pro از برند EIGIIS از قابلیت تماس بلوتوثی و سنجش فشار خون بهره می برد

ساعت هوشمند K56 Pro دارای درجه حفاظتی IP67 (ضد آب و ضد گرد و غبار) است و در رنگ های مشکی، سبز و زرد به همراه یک بند سیلیکونی عرضه شده است. قیمت فعلی این ساعت هوشمند 191.91 دلار است و همان طور که اشاره شد امکان خرید عمومی آن از طریق وب سایت AliExpress برای کاربران در سرتاسر جهان فراهم است.

منبع: notebookcheck.net