برند آمازفیت خط تولید محصولات پوشیدنی (wearable) خود را با سه ساعت هوشمند جدید به روز کرده است. این محصولات جدید هر سه بر روی فیتنس و برنامه های ورزشی متمرکز هستند و آمازفیت امید دارد تا بتوانند با بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار رقابت کنند.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 با طول عمر باتری 21 روزه و بیش از 150 برنامه ورزشی عرضه شده است

یکی از این ساعت های هوشمند GTR 3 نام دارد که به صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED مجهز است. قاب اطراف صفحه نمایش این ساعت هوشمند بسیار باریک است؛ به طوری که حتی به نگاه کاربر هم نیاید! شرکت آمازفیت در ساخت محفظه این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیومی استفاده کرده که در صنایع هوایی برای ساخت هواپیما از آن استفاده می شود. از این جهت می توان از دوام و استحکام بالای ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 اطمینان داشت. در این ساعت هوشمند از باتری 450 میلی آمپر ساعتی بهره برده شده که مطابق با ادعای شرکت سازنده قادر است تا انرژی مورد نیاز ساعت را تا 21 روز تأمین کند!

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 با طول عمر باتری 21 روزه و بیش از 150 برنامه ورزشی عرضه شده است

محصول جدید که به عنوان جانشین مدل GTR 2 عرضه شده، دارای حالت Battery Saver Mode نیز هست. با قرار دادن ساعت هوشمند در این حالت طول عمر باتری آن افزایش پیدا کرده و به بیش از 21 روز می رسد!

مدل دیگر موجود در این مجموعه Amazfit GTR 3 Pro نام دارد که به نمایشگر 1.45 اینچی از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی 300 ppi مجهز است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند حدود 70.6 درصد از سطح پنل آن را پوشش داده است. به لطف طراحی کلاسیک رابط کاربری این ساعت، می توانید به سادگی بین 150 برنامه ورزشی آن، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. باتری به کار رفته در این ساعت 450 میلی آمپر ساعتی است و تا 12 روز شارژ مورد نیاز آن را تأمین می کند. لازم به ذکر است که برای ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro میزان 2.3 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که برای پخش موزیک به صورت آفلاین می توان از آن بهره برد.

مدل سوم از محصولات جدید آمازفیت نیز Amazfit GTS 3 نام دارد. صفحه نمایش این ساعت 1.75 اینچی از نوع AMOLED است و از تراکم پیکسلی 341 ppi بهره می برد. این صفحه نمایش حدود 72.4 درصد از سطح پنل را در بر گرفته است. با وجود اینکه در تبلیغات برای این ساعت بر روی عبارت «آینه ای از گوشی هوشمند شما» مانور زیادی داده شده، اما مشخصات این ساعت به مدل GTR 3 بسیار شبیه است.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 با طول عمر باتری 21 روزه و بیش از 150 برنامه ورزشی عرضه شده است

هر سه مدل از ساعت های هوشمند آمازفیت از سیستم عامل Zepp OS بهره می برند و چندین ویژگی جدید در زمینه فیتنس به آنها اضافه شده است. سیستم عامل این ساعت ها امکان همگام سازی اطلاعات سلامتی ذخیره شده بر روی آنها را با سرویس های محبوبی مانند Apple Health و Google Fit فراهم می کند. همچنین در این ساعت ها از سنسور 6PD BioTracker PPG 3.0 استفاده شده که چهار مؤلفه مهم سلامتی را تنها در عرض 45 ثانیه اندازه گیری می کند. این مؤلفه ها عبارتند از: ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سطح استرس و نرخ تنفس.

سایر ویژگی های این ساعت های هوشمند را بررسی وضعیت بدن در هنگام خواب، بررسی سلامت بانوان در دوران عادت ماهیانه، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا، GPS داخلی و کنترل دوربین گوشی به صورت بلوتوثی تشکیل می دهند.

منبع: androidcentral