در روزهایی که تمامی نگاه ها به مراسم WWDC 2022 و دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری جدید اپل معطوف شده، یک خبر هیجان انگیز نیز در رابطه با سامسونگ منتشر شده است! این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد تا طی مراسمی که در ماه آگوست امسال برگزار می کند، از نسل آینده گوشی های تاشوی خود، گوشی های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رونمایی کند. همچنین این احتمال می رود که در کنار این گوشی ها، ساعت های هوشمند سامسونگ سری Galaxy Watch 5 نیز معرفی شوند. این اخبار توسط افشاگر معروف، Jon Prosser، عنوان شده و در آن به تاریخ عرضه این دستگاه ها و رنگ بندی آنها نیز اشاره شده است.

زمان عرضه گوشی های تاشوی Z Fold 4 و Z Flip 4 و ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 مشخص شد

مطابق با اخبار منتشر شده از جانب Prosser، مراسم Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ در تاریخ 10 آگوست 2022 (19 مرداد 1401) برگزار می شود و در آن شاهد رونمایی این شرکت کره ای از دستگاه های Galaxy Z Fold 4، Z Flip 4، Watch 5 و Watch 5 Pro خواهیم بود. از همان تاریخ امکان پیش خرید این دستگاه ها فراهم خواهد شد و عرضه فیزیکی آنها از تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) آغاز می شود.

گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 در رنگ های مشکی، سبز و بژ روانه بازار خواهد شد. در طرف مقابل، گوشی Galaxy Z Flip 4 در رنگ های سربی، ارغوانی، طلایی و آبی راهی بازار می شود.

زمان عرضه گوشی های تاشوی Z Fold 4 و Z Flip 4 و ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 مشخص شد

در رابطه با ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 5 نیز اعلام شده که این ساعت ها در سه سایز مختلف به بازار می آیند. نسخه 40 میلی متری ساعت Watch 5 دارای رنگ بندی مشکی، نقره ای و طلایی است. همچنین نسخه 44 میلی متری Watch 5 در رنگ های مشکی، نقره ای و یاقوتی (مایل به آبی) عرضه می شود. نسخه 46 میلی متری این ساعت هوشمند نیز از رنگ بندی مشکی و نقره ای برخوردار خواهد بود. در این مطلب به این موضوع هم اشاره شده که در همان تاریخ، سامسونگ یک نسخه جدید از گوشی Galaxy S22 را با رنگ بنفش روشن (Lavender) معرفی می کند. این گوشی جدید از لحاظ مشخصات فنی تغییری با نسخه های فعلی ندارد و فقط یک رنگ بندی جدید به خانواده گلکسی S22 اضافه می کند.

زمان عرضه گوشی های تاشوی Z Fold 4 و Z Flip 4 و ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 مشخص شد

کارشناسان معتقدند که سامسونگ تاریخ مراسم آتی Galaxy Unpacked را که در این مطلب به آن اشاره شده، در ماه جولای به طور رسمی تأیید خواهد کرد. پس تا برگزاری این مراسم حدود دو ماه زمان باقی است. مشخصات فنی گوشی های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 مدتی است که لو رفته و کاربران نسبت به نسل بعدی گوشی های تاشوی سامسونگ دید کاملی دارند! با توجه به زمان نسبتاً زیادی که تا برگزاری این مراسم باقی مانده، پیش بینی می شود که اطلاعات بیشتری نیز در رابطه با ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 5 مخابره شود.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.