در چند وقت اخیر واتس اپ با اضافه کردن ویژگی های جدید، کاربران خود را حسابی ذوق زده کرده است! این سرویس پیام رسان شرایطی را برای کاربران خود فراهم آورده تا بتوانند در گفتگوها خودشان باشند و احساس واقعی شان را نسبت به هر یک از پیام های ارسال شده در چت نشان دهند. در همین راستا واتس اپ این امکان را ایجاد کرده بود تا کاربران بتوانند با استفاده از ایموجی به پیام ها ری اکشن نشان دهند. اما در قابلیت واکنش از طریق ایموجی واتساپ فقط 6 ایموجی برای این منظور در اختیار کاربران قرار گرفته بود. اکنون خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد واتس اپ قصد دارد تمام ایموجی های خود را برای ری اکشن نشان دادن به پیام ها در اختیار کاربران بگذارد!

به زودی می توانید از تمام ایموجی های واتس اپ برای ری اکشن به پیام ها استفاده کنید!

یکی از مدیران رده بالای واتس اپ به نام Will Cathcart در اکانت توئیتر خود اعلام کرده است که این پلتفرم قصد دارد تا ایموجی های خود را توسعه دهد. این آپدیت جدید در حال حاضر برای برخی دستگاه های اندرویدی و iOS در دسترس قرار گرفته و کاربران این دستگاه ها می توانند در هنگام ری اکشن به پیام ها، از تمام ایموجی های واتس اپ استفاده کنند.

کم بودن تعداد ایموجی ها باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود و واتس اپ در این زمینه پیام های انتقادی زیادی را دریافت کرده بود! در واقع شما فقط 6 ایموجی (تشکر، گریه، تعجب، خنده، ابراز محبت و موافق بودن) برای نشان دادن احساس خود در اختیار داشتید و باید احساسات خود را محدود می کردید! به همین دلیل واتس اپ با درک این موضوع، در صدد برطرف کردن این محدودیت برآمده و به شما اجازه می دهد تا آزادانه نسبت به پیام های ارسال شده در چت واکنش نشان دهید!

به زودی می توانید از تمام ایموجی های واتس اپ برای ری اکشن به پیام ها استفاده کنید!

پس از عرضه نهایی این قابلیت، زمانی که بر روی آیکون ری اکشن در کنار پیام مورد نظر خود کلیک کنید، تعدادی از پرکاربردترین ایموجی ها را مشاهده خواهید کرد. در کنار این ایموجی ها، یک آیکون پلاس (+) وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن به تک تک ایموجی هایی که واتس اپ تا به حال طراحی کرده، دسترسی پیدا خواهید کرد! این قابلیت جدید واتساپ حتی می تواند به پرورش خلاقیت کاربران هم کمک کرده و به چت های شما رنگ و بویی جذاب و فان ببخشد!

ارائه این آپدیت نشان دهنده این است که واتس اپ تا چه اندازه به خواسته های کاربران خود اهمیت می دهد و به پیام های ارسالی از جانب آنها رسیدگی می کند. همچنین نشان می دهد که ابراز احساسات کاربران در چت ها برای واتس اپ اولویت بالایی دارد. به هر حال یکی از انتقاداتی که در سال های گذشته به تمامی پلتفرم های پیام رسان وارد شده بود، این نکته بود که پیام های متنی به هیچ عنوان نمی توانند احساس واقعی فرد را منتقل کنند و بر روی تعامل انسان ها با یکدیگر تأثیر منفی می گذارند. واتس اپ و دیگر سرویس های پیام رسان تلاش می کنند تا با اقدامات اینچنینی به گفتگوهای انجام شده در محیط آنها روح ببخشند و آنها را از حالت خشک و ساکن سابق خارج کنند! مسلماً امکان ری اکشن نشان دادن به پیام ها با ایموجی های متنوع تر، می تواند به واتس اپ در راستای دستیابی به این هدف کمک زیادی کند!

به زودی می توانید از تمام ایموجی های واتس اپ برای ری اکشن به پیام ها استفاده کنید!

توجه داشته باشید که در دسترس قرار گرفتن این آپدیت برای تمامی دستگاه ها ممکن است کمی کند به پیش برود. پس برای استفاده از آن باید کمی صبر داشته باشید!

منبع: androidcentral