این رویداد در 22 سپتامبر و ساعت 11 صبح آغاز می شود.

رویداد Microsoft Surface: شایعات، اخبار و اطلاعیه ها

22 سپتامبر به طور رسمی اولین روز پاییز و به دنبال آن فصل گجت ها است. مانند سالهای گذشته که مایکروسافت رویدارد های خود را برگزار می کرد، رویداد Surface آینده آن به زودی برگزار می شود. این رویداد در روز چهارشنبه مصادف با 31 شهریور برگزار شده است و ما پیش بینی می کنیم که مایکروسافت در جریان این رویداد تعداد زیادی از محصولات خود را اعلام کند.

پس از افشای اطلاعات و شایعات دیگر، این احتمالاً رویدادی خواهد بود که مایکروسافت Surface Duo 2 به‌صورت رسمی در آن معرفی می‌شود. در اواخر ماه ژوئیه، چنین دستگاهی در تصاویر زنده با یک برآمدگی بزرگ دوربین ظاهر شد تا به ما یادآور شود چطور نسخه اصلی آن از دوربین پشتی بی‌ بهره بوده و درعوض، نسل دوم می ‌آید تا اشتباهات برادر بزرگتر خود را در این مورد جبران کند. اگر از نسل اول Surface Duo به‌خاطر داشته باشید، دوربین این دستگاه تماما متکی به یک سنسور سلفی نه‌ چندان باکیفیت بود که انتقادات زیادی را با خود به‌همراه داشت.

همانطور که می دانید مایکروسافت اخیراً ویندوز 11 را منتشر کرد و با راه اندازی آن شتاب زیادی گرفت. این سیستم عامل جدید که در 5 اکتبر عرضه شد، بر روی دستگاه های جدید قابل نصب است اما با این وجود توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

طیق گزارشات و شایعات اخیر، به نظر می رسد به زودی شاهد بروزرسانی خطوط مایکروسافت در سرفیس پرو، سرفیس بو، سرفیس گو و سرفیس دوئو باشیم. در واقع بسیاری از جزئیات سرفیس پرو 8 از قبل فاش شده است، که از جمله ان ها می توان به پردازنده جدید نسل 11 اینتل، صفحه نمایش 120 هرتز و تغییر به پورت های تاندربولت اشاره کرد. با این وجود اطلاعات کمی در مورد سرفیسBook و Goدرز کرده است، اما می دانیم که در نسخه اول، یک سری تغییرات اساسی در طراحی آن دیده می شود؛ در حالی که در نسخه دوم به احتمال زیاد از داخل تغییر می کند.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که سری جدید لپ تاپ های سرفیس پیش از انتشار نسخه نهایی ویندوز 11 در 13 مهر 1400 نیز رونمایی شوند. این دعوتنامه، تصویری از یک محصول مشابه سرفیس پرو X مایکروسافت را نشان می ‌دهد که از ARM پشتیبانی می‌ کند. همچنین ممکن است لوازم‌ جانبی مانند هدست ‌های بلوتوث بیشتر و جانشین Surface Duo با دو صفحه نمایش نیز برای معرفی در این رویداد وجود داشته باشند. افشای اطلاعات مربوط به Duo 2 در اوایل تابستان آغاز شد و نوید مشخصات داخلی و تنظیم دوربین سه گانه جدید را به علاوه برخی تغییرات جزئی در طراحی داد. سوالات بزرگ در مورد Duo 2 در زمینه نرم افزار و پشتیبانی است، زیرا رکود و کندی فروش Duo باعث شده است که بخش های ترخیص بسیاری از خرده فروشان مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما راجع‌ به رویداد آینده مایکروسافت و احتمال معرفی لپ ‌تاپ ‌های جدید سرفیس و همچنین Surface Duo 2 چیست؟ شما انتظار رونمایی از چه دستگاه‌ هایی را داشته و چه طراحی و مشخصاتی را برای دستگاه هیبریدی آینده کمپانی مستقر در ردموند متصورید؟

منبع: theverge