شرکت HP یک کامپیوتر All-in-one جدید با نمایشگر 4K را در چین رونمایی کرده است. این دستگاه که در واقع یک کامپیوتر بدون کیس است، به پردازنده Intel Core i5-12400T مجهز است. همچنین صفحه نمایش 32 اینچی این دستگاه بیش از 99 درصد از سطح پنل جلویی آن را پوشانده و ظاهری مدرن و جذاب به آن بخشیده است. دستگاه All-in-One جدید HP Star با برچسب قیمت 1188 دلار عرضه می شود.

کامپیوتر بدون کیس 32 اینچی HP Star با قیمت 1188 دلار در چین رونمایی شد

دستگاه HP Star تحت گواهینامه HDR400 قرار دارد و محدوده رنگ غنی 98% DCI-P3 را پوشش می دهد. صفحه نمایش این دستگاه میزان روشنایی بسیاری مناسبی نیز دارد و بهترین وضوح را در نمایش تصاویر (حتی در محیط های کاملاً روشن) را ارائه می دهد.

پردازنده i5-12400T به کار رفته در این دستگاه دارای 6 هسته است و توانایی اجرای 12 رشته پردازشی را به صورت هم زمان با مصرف برق پایه 35 وات دارد. همچنین این کامپیوتر بدون کیس به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است.

پورت های ارتباطی all-in-one جدید HP Star را پورت های HDMI و USB-C تشکیل می دهند. همچنین این دستگاه به درگاه کارت حافظه SD مجهز است. این دستگاه دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز هست که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می کند. مجهز بودن به اسپیکرهای قوی با توان 19 وات، از دیگر ویژگی های این کامپیوتر همه کاره قدرتمند است که صدایی قدرتمند و بالانس شده را به ارمغان می آورند.

کامپیوتر بدون کیس 32 اینچی HP Star با قیمت 1188 دلار در چین رونمایی شد

دستگاه All-in-one اچ پی استار یک دستگاه کم مصرف به حساب می آید و قطعات به کار رفته در آن همگی مصرف برق بهینه شده ای دارند. لازم به ذکر است که همراه این کامپیوتر بدون کیس اچ پی یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که به دکمه های Windows، HDMI و کنترل صدا مجهز است.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی کامپیوتر All-in-one اچ پی Star منتشر نشده است. اما این دستگاه با قیمت 1188 دلار در کشور چین در دسترس خواهد بود. همچنین هنوز مشخص نیست که این دستگاه در تاریخی به بازار عرضه خواهد شد.

کامپیوتر بدون کیس 32 اینچی HP Star با قیمت 1188 دلار در چین رونمایی شد

دستگاه all-in-one که از آن با نام های «کامپیوتر همه کاره»، «کامپیوتر بدون کیس» و «مانیتور All-in-one» هم یاد می شود، برای مصارف روزمره خانگی، آموزشی و اداری طراحی و تولید می شود. این دستگاه به دلیل اینکه کیس ندارد، فضای بسیار کمتری را نسبت به کامپیوترهای رومیزی معمولی اشغال می کند و در فضاهای محدودتر کارایی بیشتری دارد. از این جهت در بسیاری از ادارات و شرکت ها ترجیح می دهند تا از کامپیوتر All-in-one به جای کامپیوتر رومیزی استفاده کنند. با توجه به اینکه این دستگاه بیشتر برای مصارف اداری طراحی می شود، معمولاً از سخت افزار نسبتاً قدرتمندی در آن استفاده نمی شود. با این وجود این کامپیوتر بدون کیس مجهز به پردازنده نسل 12 اینتل است که پردازنده جدید و قدرتمندی به حساب می آید. پیش بینی می شود که کامپیوتر بدون کیس HP Star به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

منبع: gizmochina