کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل با اعلامیه های فراوانی آغاز شد که برخی از آنها بسیار جالب و برخی از آنها ظاهراً بی نتیجه بودند. با این وجود، گوگل موفق شد نرم افزار بسیار جذاب و حتی سخت افزاری بیشتر از آنچه ما انتظار داشتیم را به نمایش بگذارد.

در این بخش از برترین رونمایی های ارائه شده از کنفرانس Google I/O سخن گفته ایم. با ما همراه باشید.

در کنفرانس بزرگ I/O 2022 Google از چه اتفاقاتی رونمایی شد؟

ساعت هوشمند Pixel Watch با Fitbit عرضه می شود!

Rick Osterloh، معاون ارشد دستگاه ‌ها و خدمات گوگل، ساعت هوشمند گوگل پیکسل را در کنفرانس I/O بر روی مچ دست خود نشان داد. این ساعت دارای طراحی گرد با بند های اختصاصی است، و قرار است در کنار گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در هر دو نوع Wi-Fi و LTE عرضه شود. این اولین ساعت Wear OS خواهد بود که از یکپارچه سازی Fitbit بهره می برد.

ساعت هوشمند Pixel Watch با Fitbit عرضه می شود!

نگاه اولیه به گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو

ما واقعاً انتظار نداشتیم که گوگل به این زودی‌ ها از گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو رونمایی کند، اما به نظر می آید این عادت گوگل است که کاربران را از برنامه های آینده خود تا حدودی با خبر کند! هر دو گوشی طراحی مشابه با سری پیکسل 6 دارند، اما دوربین آن ها کمی متفاوت است که در یک قاب آلومینیومی قابل بازیافت قرار گرفته است. احتمالاً بر اساس ماژول های دوربین، این گوشی ‌ها باید تنظیمات مشابهی با مدل ‌های قبلی خود داشته باشند. ناگفته نماند که در هر دو گوشی پیکسل 7 و 7 پرو از یک چیپست نسل بعدی Tensor استفاده می شود که قابلیت ‌های هوش مصنوعی قدرتمندتری را ممکن می ‌سازد.

Pixel 7 و 7 Pro در پاییز امسال در کنار ساعت Pixel Watch عرضه می ‌شوند.

نگاه اولیه به گوشی های پیکسل 7 و 7 پرو

گوشی Pixel 6a یک پرچمدار اما با یک بدنه میان رده است!

در رویداد I/O، گوگل از گوشی هوشمند میان رده تحت عنوان Pixel 6a رونمایی کرد که از همان چیپست پرچمدار موجود در همتایان گران قیمت خود استفاده می کند. این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری دوربین، کمی پایین تر از مدل های سری Pixel 6 است و تنها از یک صفحه نمایش 60 هرتزی AMOLED برخوردار است که قیمت آن بسیار پایین نگه داشته است. با این حال، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه در بازار است که در ماه جولای عرضه می شود.

گوشی Pixel 6a یک پرچمدار اما با یک بدنه میان رده است!

معرفی تبلت پیکسل یک سال زودتر از موعد مقرر!

گوگل مدت زیادی است که از ساخت تبلت دست کشیده است و ما واقعاً منتظر راه اندازی مجدد آن نبودیم. با این حال، با توجه به تمرکز جدید روی تبلت ها، گوشی های تاشو و دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ، معرفی تبلت پیکسل کاملا منطقی است. تاکنون این شرکت در حال بهبود شرایط نرم ‌افزاری برای تبلت ‌ها بوده است، و اکنون گوگل این تعهد را دوچندان کرده و سخت ‌افزار شخص اول را ارائه می ‌دهد.

گوگل سعی دارد این تبلت اندرویدی را در سال 2023 عرضه کند. بنابراین امیدواریم به قدری خوب باشد که بتواند با شرکت هایی مانند سامسونگ رقابت کند!

معرفی تبلت پیکسل یک سال زودتر از موعد مقرر!

اندروید 13 به مرحله بتا دوم می رسد!

اندروید 13 جدید کمتر از یک ماه است که در مرحله آزمایشی قرار دارد و گوگل قبلاً با انتشار نسخه بتای دوم تغییرات بیشتری در ویژگی photo picker، آپشن ‌های تم و ... به ارمغان می ‌آورد.

اندروید 13 به مرحله بتا دوم می رسد!

این نسخه از اندروید 13، زمینه های بیشتری را برای تبلت ها و دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ فراهم می کند و برای عرضه نهایی تبلت Pixel آماده می شود. گوگل می گوید که در حال به روز رسانی بیش از 20 برنامه برای بهینه سازی نمایشگرهای بزرگ است و با شرکای خود برای به روز رسانی برنامه هایی مانند فیس بوک، تیک تاک و غیره کار می کند.

منبع: androidcentral