همانطور که می دانید قبل از عرضه گوشی سامسونگ Galaxy S22 اخبار و شایعاتی درباره مشخصات گوشی اطلاعاتی درباره گوشی  Samsung Galaxy S22منتشر شد که بسیاری را هیجان زده کرد و پس از عرضه نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت. اما اکنون خبر جدیدی درباره این گوشی منتشر شده است. در چند روز گذشته، سامسونگ از رنگ جدید گلکسی اس 22 خود رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار که با نام  « Bora Purple » نام گذاری شده است، در رنگ بنفش جدیدی ظاهر شد. طبق گفته های مربوطه در بیانیه شرکت سامسونگ، "Bora" یک کلمه کره ای و به معنای "بنفش" می باشد، بنابراین بورا بنفش به معنی "بنفش بنفش" نامیده می شود. البته این دومین باری است که این گوشی با رنگ بنفش عرضه می شود، اما می توان گفت که هر دو رنگ کاملا با هم متفاوت هستند. لازم به ذکر است که این گوشی در تاریخ 10 آگوست با قیمت 799.99 دلار به فروش می رسد، بنابراین همان قیمت گلکسی اس 22 اصلی را دارد و هیچ تغییری نکرده است.

سامسونگ با رونمایی از رنگ جدید گلکسی اس 22 خود، محبوبیت این گوشی پرچمدار را بیشتر کرد!

همانطور که در بالا اشاره شد، گلکسی اس 22 هم مانند سری پرچمداران این شرکت، در زمان عرضه، در رنگی بسیار مشابه عرضه شد که این شرکت آن را "بنفش" نامید. اما در واقع رنگ بنفش قبلی بسیار روشن ‌تر و نزدیک به رنگی صورتی بود و با تم دو رنگ و همچنین جزئیات طلایی روی برآمدگی دوربین و اطراف قاب همراه بود. این در حالی است که گلکسی اس 22 با رنگ بنفش جدید کاملاً یکنواخت است و بر خلاف بنفش قبلی، در قسمت پشتی آن، برآمدگی دوربین و قاب گوشی به صورت یک رنگ طراحی شده است.

" این طرح و رنگ ابتدا برای گلکسی S22 در نظر گرفته شد، اما قرار است تا اواخر سال میلادی جاری برای دستگاه های گلکسی جدید و هیجان انگیز نیز رونمایی شود."

سامسونگ با رونمایی از رنگ جدید گلکسی اس 22 خود، محبوبیت این گوشی پرچمدار را بیشتر کرد!

سامسونگ در طی اعلامیه ای می گوید که در اواخر سال میلادی جاری، دستگاه های بیشتری با رنگ بورا بنفش  در دسترس قرار خواهند گرفت. سونیا چانگ یکی از کارمندان سامسونگ می‌ گوید: «ما می خواهیم رنگ Bora Purple را ابتدا برای گلکسی S22 و بعد برای دستگاه ‌های جدید گلکسی در اواخر امسال معرفی کنیم و برای این کار بسیار هیجان زده ایم. همچنین سونیا چانگ می گوید که عرضه و فروش رنگ جدید گلکسی اس 22 در 10 آگوست اتفاق می افتد و با رویداد معرفی Unpacked بعدی سامسونگ همزمان است. با این حال، این احتمال وجود دارد که سامسونگ از دستگاه های آینده خود رونمایی کند و نگاهی اجمالی به آن ها داشته باشد.

در ادامه باید بگوییم یکی از تفاوت های رنگ بنفش قبلی با رنگ بنفش جدید این است که بنفش قبلی یک رنگ انحصاری آنلاین بود، به این معنی که فقط با خرید مستقیم از طریق فروشگاه سامسونگ می توانستید این رنگ جذاب را خریداری کنید. این در حالی است که رنگ بنفش جدید علاوه بر فروشگاه آنلاین خود شرکت، از طریق طیف وسیعی از فروشندگان مختلف بازاری در دسترس قرار گرفته است.

سامسونگ با رونمایی از رنگ جدید گلکسی اس 22 خود، محبوبیت این گوشی پرچمدار را بیشتر کرد!

مسلما کمی طول می کشد تا این رنگ جذاب و دوست داشتنی وارد کشور ایران شود و به دست خرده فروشان محلی قرار برسد. اما بی صبرانه مشتاقیم تا این رنگ جدید و جذاب را تجربه کنیم و ببینیم که آیا این رنگ جدید با استقبال زیادی رو به رو می شود و آیا این رنگ را در گوشی های پرچمدار بعدی سامسونگ مانند گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا و.. مشاهده خواهیم کرد یا خیر؟

آیا شما هم دوست دارید رنگ جدید را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge