حلقه Ultrahuman به منظور رقابت با حلقه هوشمند Oura Smart Ring معرفی شده است. این گجت جدید به شما اجازه می دهد تا وضعیت سوخت و ساز بدن خود را در هر لحظه بررسی کنید و به درک بیشتری از بدنتان دست پیدا نمایید. به عنوان مثال حلقه Ultrahuman توانایی ردیابی کیفیت خواب شما در حالت نرمال و در هنگام رؤیا دیدن را دارد و به شما نشان می دهد که متابولیسم بدنتان در این حالت ها به چه صورت بوده است.

حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت ردیابی متابولیسم بدن و طول عمر باتری 6 روز رونمایی شد

شرکت سازنده این انگشتر هوشمند با قابلیت های مانیتورینگ سلامتی ادعا کرده است که این گجت می تواند به شما کمک کند تا با بهره بردن از حسگرهای حرکتی و ضربان قلب آن، تمرینات ورزشی را پیدا کنید که با کمترین تلاش بیشترین دستاوردها را برایتان به ارمغان آورد! به عبارت دیگر، شما می توانید با استفاده از این حلقه هوشمند، در تمام لحظاتی که به انجام تمرین مشغولید، سوخت و ساز بدنتان را زیر نظر بگیرید و با کم و زیاد کردن شدت تمرین به نتایج دلخواهتان دست پیدا نمایید.

علاوه بر این، حلقه هوشمند Ultrahuman می تواند روند ریکاوری شما را با ردیابی معیارهایی مانند تغییرات ضربان قلب و دمای بدن زیر نظر بگیرد و شما را به سمت روش هایی که برایتان مناسب تر است سوق دهد. لازم به ذکر است که این امکان برای شما وجود دارد تا این حلقه را با ابزار مانیتورینگ گلوگز M1 اولترا هیومن هماهنگ سازی کنید. در این حالت Ultrahuman به شما پیشنهاد می دهد که غذاهایی که مصرف می کنید چه تأثیرات منفی و مثبتی را بر روی متابولیسم بدنتان می گذارند.

حلقه هوشمند Ultrahuman با قابلیت ردیابی متابولیسم بدن و طول عمر باتری 6 روز رونمایی شد

شما می توانید تا حلقه هوشمند Ultrahumen را از طریق بلوتوث به گوشی خود نیز اتصال دهید. در این حالت اطلاعات جمع آوری شده توسط گجت پوشیدنی شما در گوشی در دسترس قرار می گیرد و سایر اپلیکیشن های سلامتی نصب شده بر روی گوشی شما می توانند از این اطلاعات استفاده کرده و آنها را تجزیه و تحلیل نمایند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این حلقه هوشمند از تیتانیوم ساخته شده و بر روی آن از روکش ضد خش از جنس تنگستن استفاده شده است. به این ترتیب بدون هیچ مشکلی می توانید آن را در هنگام انجام فعالیت های مختلف (از وزنه برداری گرفته تا شنا) در انگشت خود بیندازید. همچنین این حلقه در شرایط محیطی سخت و مرطوب نیز قابل استفاده است و دوام و استحکام فوق العاده بالایی دارد. پس میتوان آن را جزء گجت های پوشیدنی مستحکم و بادوام دانست.

حلقه هوشمند Ultrahuman با توانایی ردیابی کیفیت خواب و بررسی وضعیت سوخت و ساز بدن معرفی شد. در این متن میتوانید تمام قابلیت های این حلقه هوشمند را مشاهده کنید.

شرکت Ultrahuman این حلقه هوشمند خود را در چهار رنگ مختلف و سایزهای متنوع عرضه می کند. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این گجت پوشیدنی این است که باتری آن تا 6 روز نیازی به شارژ کردن پیدا نخواهد کرد. در حال حاضر این حلقه با قیمت 249 دلار برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و نسخه های فروخته شده در ماه دسامبر به مشتریان تحویل داده خواهد شد. قیمت این حلقه هوشمند پس از عرضه به خرده فروشی ها برابر با 299 دلار خواهد بود.

منبع: notebookcheck.net