برند ایسر به تازگی خط تولید کروم بوک های خود را با چهار مدل جدید به روز رسانی کرده است. در این کروم بوک ها از جدیدترین پردازنده های اینتل و مدیاتک استفاده شده است. همچنین این کروم بوک ها از وای فای 6 پشتیبانی می کنند، به تکنولوژی «ویدئو کنفرانسینگ» مجهز هستند و از بدنه ای مستحکم و مقاوم بهره می برند.

مدل های Acer Chromebook Spin 514 و Chromebook Spin Enterprise 514 از نوع قابل تبدیل هستند و می توان از آنها به هر دو صورت لپ تاپ و تبلت استفاده کرد. این مدل ها به صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهزند و در آنها از پردازنده های نسل یازده Intel Core i7 استفاده شده است. همچنین این کروم بوک ها به صورت «بدون فن» طراحی شده اند و از این جهت برای استفاده در محیط هایی مانند کتابخانه کاملاً مناسب اند.

کروم بوک های جدید ایسر از وای فای 6 پشتیبانی می کنند

ایسر این لپ تاپ ها را برای برگزاری ویدئو کنفرانس به صورت سیار بهینه سازی کرده است. یعنی شما در هر مکانی که حضور دارید (حتی در خیابان و مترو و اتوبوس)، می توانید از این کروم بوک ها برای برقراری تماس تصویری و برگزاری ویدئو کنفرانس استفاده کنید. برای این منظور این کروم بوک ها به یک وب کم Full HD MIPI با فیلتر آبی و تکنولوژی حذف نویز مجهز شده اند. سایر مشخصات کلیدی این کروم بوک ها شامل مجهز بودن به گواهینامه نظامی MIL-STD-810H جهت مقاومت بالا در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع، دو پورت USB-C و صدای DTS می شود. 

کروم بوک های جدید ایسر از وای فای 6 پشتیبانی می کنند

دو کروم بوک جدید دیگر ایسر را مدل های Chromebook 515 و Chromebook Enterprise 515 تشکیل می دهند. این مدل ها به صفحه نمایش 15.36 اینچی فول اچ دی با پنل IPS مجهزند و برای انجام پروژه های کاری، مصارف خانگی و حتی بازی کردن طراحی شده اند. در هر دوی این مدل ها پردازنده های نسل یازده Core i7 اینتل و گرافیک مجتمع Intel Iris X به کار رفته است. همچنین این کروم بوک ها دارای 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع PCIe NVMe و حافظه رم حداکثر 16 گیگابایتی هستند.

کروم بوک های جدید ایسر از وای فای 6 پشتیبانی می کنند

این دو مدل نیز موفق به اخذ گواهینامه نظامی ارتش ایالات متحده (MIL-STD-810H) به جهت مقاومت بالا در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه شده اند. مجهز بودن به بدنه آلومینیومی، تاچ پد کرنینگ گوریلا گلس، کیبورد با نور پس زمینه و دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C سایر مشخصات این کروم بوک ها را تشکیل می دهند. 

مدل جدید دیگر از این سری، Acer Chromebook 514 نام دارد و در آن از پردازنده مدیاتک Kompanio 828 استفاده شده است. این مدل از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی برخوردار است و تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد. صفحه نمایش 14 اینچی با قاب های باریک و بدنه آلومینیومی مشخصات این دستگاه لپ تاپ را تشکیل می دهند. همچنین امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی در این مدل (بنا به سفارش مشتری) وجود دارد.

منبع: androidcentral