ال جی اخیراً از یک لپ تاپ گیمینگ جدید UltraGear رونمایی کرده است. اگرچه مدل این لپ تاپ 17G90Q است، اما ال جی آن را با نام UltraGear معرفی کرده است. در این لپ تاپ از سخت افزاری قدرتمند و به روز استفاده شده و از این جهت این مدل توانایی رقابت با بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار را دارد.

ال جی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام 17G90Q رونمایی کرد

لپ تاپ گیمینگ جدید ال جی به پردازنده نسل یازدهمی Tiger Lake H اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 Max-Q مجهز است و حتی می توان آن را به عنوان یک رقیب قوی برای کامپیوترهای رومیزی نیز در نظر گرفت! صفحه نمایش 17 اینچی این لپ تاپ گیمینگ با کیفیت دارای زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و رفرش ریت فوق العاده 300 هرتز است! به این ترتیب تصاویر بازی های ژانرهای مختلف با بالاترین سرعت و به شکلی کاملاً نرم و روان بر روی آن به نمایش در می آیند و گیمر به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند تأخیر در نمایش تصویر یا تار شدن آن مواجه نخواهد شد.

ال جی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام 17G90Q رونمایی کرد

اگر چه لپ تاپ گیمینگ UltraGear به سبکی لپ تاپ های سری LG gram نیست، اما این لپ تاپ ضخامت بسیار کمی دارد و می توان آن را جزء لپ تاپ های باریک ال جی دانست. به طور دقیق تر باید گفت که ضخامت این لپ تاپ کمتر از 21.4 میلی متر و وزن آن حدود 2.7 کیلوگرم است. البته بخشی از این میزان وزن، به خاطر باتری حجیم و 93 وات ساعتی به کار رفته در لپ تاپ گیمینگ UltraGear است. به عنوان مقایسه با سایر لپ تاپ های گیمینگ، باید گفت که لپ تاپ Razer Blade Pro که یکی از مدل های پرفروش و پرطرفدار سال 2020 بوده، از وزن 2.75 کیلوگرم و ضخامت 19.9 میلی متر برخوردار است. این لپ تاپ نیز دارای صفحه نمایش 17 اینچی است و مشخصات فیزیکی تقریباً مشابه با لپ تاپ گیمینگ جدید ال جی دارد.

از دیگر مشخصات لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear باید به اسپیکرهای دو طرفه آن اشاره کنیم که از DTS: Ultra پشتیبانی می کنند. این اسپیکرها همانند اسپیکرهای خارجی قدرتمند عمل کرده و صدایی با کیفیت، شفاف و باورپذیر را ارائه می دهند. به طوری که با استفاده از یک هدست گیمینگ می توانید اوج هیجان را در هنگام بازی کردن تجربه کنید!

ال جی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام 17G90Q رونمایی کرد

شرکت ال جی اعلام کرده است که لپ تاپ گیمینگ UltraGear در اوایل سال 2022 در بازارهای کشورهای ایالات متحده و کره جنوبی توزیع خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این لپ تاپ منتشر نشده، اما می توان گفت که این مدل قطعاً قیمت بالایی خواهد داشت! همچنین ال جی اعلام کرده است که این لپ تاپ در آینده ای نزدیک در بازار سایر کشورها نیز قابل دسترسی خواهد بود. پیش بینی می شود که این مدل به یکی از پرطرفدارترین لپ تاپ های گیمینگ تبدیل شده و با استقبال زیادی از جانب گیمرها مواجه شود.

منبع: windowscentral