شرکت Noise یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید دستگاه های دیجیتال است که به خصوص در بازار کشورهای جنوب شرقی آسیا و هند حضوری فعال دارد. این شرکت طی ماه های اخیر ایربادز وایرلس Buds VS104 و ساعت هوشمند ColorFit Pulse Buzz را راهی بازار کرده و مطابق با اخبار منتشر شده اکنون قصد دارد تا یک ایرفون گردنی بلوتوثی را نیز رونمایی کند. این ایرفون که Nerve Pro نام دارد، از مشخصات قابل توجهی به خصوص در زمینه طول عمر باتری برخوردار است. بیایید به آن نگاهی بیندازیم.

امکانات و مشخصات فنی ایرفون Noise Nerve Pro

از طراحی ظاهری شروع می کنیم. ایرفون Noise Nerve Pro به یک بند گردنی ضخیم اما انعطاف پذیری مجهز است که به گونه ای طراحی شده تا به راحتی دور گردن کاربر قرار گیرد. به طوری که استفاده از این ایرفون هیچ گونه فشاری به گردن و شانه های کاربر وارد نمی کند و باعث ایجاد مزاحمت برای او در صورت گوش دادن طولانی مدت به موسیقی نمی شود. این ایرفون گردنی دارای درایورهای 10 میلی متری است که صدایی شفاف و واضح را در هر دو حالتِ پخش با صدای کم یا زیاد به ارمغان می آورد.

امکانات و مشخصات فنی ایرفون Noise Nerve Pro

در زمینه امکانات ارتباطی، ایرفون گردنی Noise Nerve Pro به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده و از اتصال هم زمان به دو دستگاه پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید این ایرفون را علاوه بر گوشی هوشمند، به لپ تاپ یا دیگر دستگاه مورد نظر خود نیز اتصال داده و به سادگی بین آنها سوئیچ کنید. ویژگی خاص و کاربردی دیگر این ایرفون نیز قابلیت Environmental Sound Reduction است که باعث کاهش نویز و سروصداهای محیطی در هنگام مکالمه می شود. به این ترتیب صدای شما در هنگام مکالمه در مکان های شلوغ و پر ازدحام، با کیفیت و وضوح بهتری منتقل می شود.

ایرفون گردنی Noise Nerve Pro از قابلیت پلی بک مداوم تا 35 ساعت برخوردار است

بر روی بند گردنی ایرفون Noise Nerve Pro دکمه هایی برای کنترل محتوای صوتی در حال پخش، کم و زیاد کردن صدا، پاسخ دادن به تماس های دریافتی و فعال کردن حالت پشتیبانی از دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant تعبیه شده است. اما شاید بتوان یکی از اصلی ترین ویژگی های این ایرفون را باتری قدرتمند آن دانست که با یک بار شارژ، تا 35 ساعت پلی بک مداوم دوام می آورد! عملکرد این ایرفون با شارژدهی باتری بالا به اندازه ای خوب است که شما فقط با 10 دقیقه شارژ کردن آن، می توانید از ایرفون برای 10 ساعت پلی بک مداوم استفاده کنید!

ایرفون گردنی Noise Nerve Pro از قابلیت پلی بک مداوم تا 35 ساعت برخوردار است

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که ایرفون Noise Nerve Pro ضد آب بوده و دارای درجه حفاظتی IPX5 است. پس مشکلی برای استفاده از آن در فضای باز وجود نخواهد داشت. این ایرفون از رنگ بندی آبی، مشکی و سبز برخوردار است و برای عرضه در بازار کشور هند طراحی شده است. هنوز مشخص نیست که این ایرفون گردنی جدید به بازارهای جهانی و خارج از مرزهای کشور هند هم می آید یا خیر!

منبع: gizmochina