لنوو با رونمایی از لپ تاپ های متعدد و جذاب، حضور پر رنگی در رویداد CES 2022 داشته است! درست است که این شرکت محصولات زیادی را در این رویداد معرفی کرده، اما مسلماً جذاب ترین آنها نسل سوم لپ تاپ های ThinkBook Plus است! این دستگاه اولین لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش فوق عریض 17.3 اینچی و صفحه نمایش دوم 8 اینچی در بازار دستگاه های دیجیتال است و طراحی فوق العاده مدرن و هیجان انگیزی دارد!

لنوو از لپ تاپ جذاب ThinkBook Plus (Gen 3) با صفحه نمایش فوق عریض 3K و نمایشگر داخلی لمسی 8 اینچی رونمایی کرد!

صفحه نمایش اصلی و 17.3 اینچی لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus (Gen 3) دارای نسبت تصویر 21:10 و رزولوشن 3072 x 1440 (3K) است و از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. سایر مشخصات این صفحه نمایش شامل میزان روشنایی 400 nits، پوشش دهی رنگ 100% DCI-P3، پشتیبانی از فرمان های لمسی و سازگاری با دالبی ویژن می شود. این صفحه نمایش از قابلیت کاهش نور آبی تصویر نیز برخوردار است و از آسیب دیدن چشم جلوگیری می کند.

لنوو از لپ تاپ جذاب ThinkBook Plus (Gen 3) با صفحه نمایش فوق عریض 3K و نمایشگر داخلی لمسی 8 اینچی رونمایی کرد!

صفحه نمایش دوم این لپ تاپ نیز دارای سایز 8 اینچ بوده و از نوع لمسی است. شما می توانید با استفاده از قلم لمسی ارائه شده با این لپ تاپ با این صفحه نمایش همانند یک تبلت کار کنید! این قلم لمسی از کتابخانه های دیجیتال Pantone و ColorKing Plus پشتیبانی می کند و می توان از آن برای طراحی دیجیتال استفاده کرد. صفحه نمایش دوم این لپ تاپ از رزولوشن عمودی 800 x 1280 پیکسل بهره می برد و بر روی آن از شیشه استفاده شده است. شما می توانید از این صفحه نمایش به عنوان تخته طراحی، نوت پد، لانچر، ماشین حساب و... استفاده کنید. همچنین می توانید صفحه نمایش گوشی خود را از طریق قابلیت Mirror بر روی آن بیندازید! لازم به ذکر است که صفحه نمایش دوم لپ تاپ ThinkBook Plus (Gen 3) در سمت راست کیبورد قرار گرفته و به همین دلیل کیبورد و استراحتگاه دست این دستگاه به لپ تاپ های 14 اینچی شباهت دارد.

لنوو از لپ تاپ جذاب ThinkBook Plus (Gen 3) با صفحه نمایش فوق عریض 3K و نمایشگر داخلی لمسی 8 اینچی رونمایی کرد!

در رابطه با مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ThinkBook Plus (Gen 3) باید به این نکته اشاره کنیم که در این لپ تاپ از پردازنده های نسل 12 اینتل سری Core H و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Iris Xe (UMA) استفاده شده است. همچنین این لپ تاپ دارای حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 2 ترابایت حافظه M.2 PCIe 4.0 SSD است. پورت های این لپ تاپ نیز شامل Thunderbolt 4، USB-C، دو پورت USB-A، HDMI و جک 3.5 میلی متری صدا می شود.

سایر مشخصات لپ تاپ ThinkBook Plus (Gen 3) شامل مجهز بودن به وای فای 6E، بلوتوث 5.1، دوربین جلوی فول اچ دی، دوربین IR و حسگر اثر انگشت می شود. در این لپ تاپ از باتری 69 وات ساعتی نیز استفاده شده که از شارژر Type-C با فناوری فست شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

در مجموع می توان گفت که لپ تاپ ThinkBook Plus (Gen 3) با بهره بردن از دو صفحه نمایش یک محصول جذاب در سال 2022 خواهد بود و به احتمال زیاد با استقبال زیادی به خصوص از جانب علاقه مندان به کارهای گرافیکی مواجه خواهد شد.

منبع: windowscentral