به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا رنگ بندی جدیدی برای هدست های معروف ایرپادز مکس خود ارائه دهد. همچنین این غول آمریکایی دنیای تکنولوژی برنامه دارد تا به طور هم زمان، ایرپادز پرو 2 را نیز معرفی کنید. پس پاییز امسال برای علاقه مندان اپل پاییز هیجان انگیزی خواهد بود!

در پاییز امسال شاهد رونمایی اپل از ایرپادز پرو 2 به همراه رنگ های جدید ایرپادز مکس خواهیم بود

ایرپادز مکس در حال حاضر با رنگ های خاکستری، نقره ای، سبز، صورتی و آبی آسمانی در بازار موجود است و رنگ بندی متنوع آن توانسته سلایق مختلفی از کاربران را راضی کند. اکنون گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه این هدست محبوب و جدید اپل با رنگ های جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. این خبر از جانب مارک گورمن اعلام شده و توسط بلومبرگ انعکاس یافته است. بر مبنای این خبر، اپل برای محصولات ایرپادز خود، دو آپدیت مهم در سال 2022 در نظر گرفته است. یکی از این آپدیت ها مربوط به رنگ های جدید AirPods Max و دیگری به عرضه نسخه جدید AirPods Pro مربوط می شود.

آن طور که از گزارش های منتشر شده در این رابطه برمی آید، AirPods Pro 2 اپل دارای طراحی جدیدی خواهد بود و از پلی بک Lossless پشتیبانی می کند. همچنین اعلام شده که این احتمال وجود دارد که این ایرپادز به سنسورهای سلامتی و ردیاب فیتنس هم مجهز باشد! البته این خبرها هنوز تأیید نشده و نمی توان زیاد بر روی آنها تکیه کرد! پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اپل قصد دارد تا ویژگی های سلامتی و ورزشی را به ایرپادز جدید خود اضافه کند یا خیر.

در پاییز امسال شاهد رونمایی اپل از ایرپادز پرو 2 به همراه رنگ های جدید ایرپادز مکس خواهیم بود

مارک گورمن مدعی شده است که ایرپادز پرو 2 در حوالی پاییز امسال عرضه خواهد شد. او عنوان کرده است که حدود سه سال از عرضه نسخه اصلی AirPods Pro می گذرد. به همین دلیل کاربرانی که این ایرپادز با کیفیت اپل را در همان ماه های ابتدایی عرضه آن خریداری کرده اند، احتمالاً در حال حاضر (در سال 2022) با باتری آن مشکلاتی داشته باشند! به همین دلیل به نظر می رسد که اپل برای آپدیت ایرپادز پرو زمان مناسبی را انتخاب کرده است!

همان طور که اشاره شد، در کنار معرفی AirPods Pro، اپل قصد دارد تا از رنگ بندی جدید AirPods Max نیز رونمایی کند. البته گورمن اعلام کرده که شاید اپل قیمت این هدست ها را نیز کاهش دهد. چرا که 550 دلار برای یک هدست کمی زیاد به نظر می رسد! با این وجود خبری مبنی بر تمایل اپل به کاهش قیمت ایرپادز مکس اعلام نشده است.

در پاییز امسال شاهد رونمایی اپل از ایرپادز پرو 2 به همراه رنگ های جدید ایرپادز مکس خواهیم بود

با سابقه ای که از اپل می شناسیم، بعید است که آپدیت AirPods Max فقط محدود به رنگ آن شود! این هدست ها در حال حاضر از قابلیت پلی بک Lossless پشتیبانی نمی کنند و شاید اپل این ویژگی را به نسخه های جدید آنها اضافه کند. شما در این رابطه چه فکر می کنید؟ آیا اپل هدست های محبوب خود را به طور کامل تغییر می دهد یا فقط قصد دارد تا رنگ های جدیدی به آن اضافه کند؟ نظرات خود را از طریق ثبت در بخش کامنت های همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: 9to5mac