قبل از آخرین رویداد اپل، این شرکت میزبان دو رویداد دیگر در اوایل سال 2021 بود. اولین رویداد در ماه آوریل بود که شامل ارتقاء iPad جدید، iMac های رنگارنگ، ردیاب های AirTag، یک iPhone 12 بنفش و... بود. سپس دو ماه بعد، رویداد سالانه توسعه دهندگان WWDC را برگزار کرد و از iOS 15 ، MacOS Monterey ، WatchOS 8 و iPadOS 15 رونمایی کرد. 

اما رویداد شایعه شده اپل در ماه اکتبر چگونه است؟ آیا MacBook Pro جدید یا AirPods 3 را در این رویداد خواهیم دید؟ در این مقاله در رابطه به چهارمین رویداد احتمالی اپل در پاییز امسال، از جمله تاریخ شایعه شده و محصولاتی که اپل می تواند رونمایی کند، پرداخته ایم پس با ما ما همراه باشید. 

رویداد بعدی اپل ممکن است در ماه اکتبر باشد

اپل به طور معمول هر سال میزبان سه تا چهار رویداد شامل یک رویداد بهاری، یک کنفرانس تابستانی و یک یا دو رویداد دیگر در پاییز است. رویدادهای پاییزی معمولاً در سپتامبر و اکتبر برگزار می شود. رویداد سپتامبر، که امسال در 14 سپتامبر رخ داد، آیفون های جدید و ارتقای ساعت اپل را نشان داد، در حالی که رویداد اکتبر معمولاً با معرفی مک و آیپد های جدید همراه است. با این حال انتظار داریم که در این ماه رویداد بعدی برگزار شود.

رویداد بعدی اپل ممکن است در ماه اکتبر باشد

در واقع ما امیدواریم در این رویداد AirPods 3 ، یک iMac بزرگتر مجهز به تراشه M1 اپل، صفحه نمایش مقرون به صرفه اپل، MacBook Pro و Mac Pro جدید با تراشه M1 را ببینیم.

ایرپاد 3: یکی از موارد رویداد بعدی اپل

بر اساس گزارش قبلی بلومبر ، ایرپاد های اپل ممکن است در سال جاری به روز رسانی شوند. شایعات نشان می دهند که AirPods 3 همان ویژگی های AirPods Pro، مانند پشتیبانی از صدای فضایی، پایه کوتاه تر، راهنمایی های قابل تعویض و یک قاب شارژ کوچکتر دارد. با این حال باید منتظر این رویداد بمانیم.

ایرپاد 3: یکی از موارد رویداد بعدی اپل

مک بوک پرو جدید، مک پرو، مک مینی، iMac و صفحه نمایش اپل در رویداد بعدی اپل

سال گذشته، اپل اعلام کرد که برای تغذیه مک خود، تراشه ای را با نام M1 تولید می کند. از آن زمان به بعد، گمانه زنی هایی به وجود آمد مبنی بر اینکه اپل به زودی نسخه جدیدی از پردازنده خود را برای مک بوک پرو یا مک پرو جدید معرفی می کند.

قابل ذکر است که اپل قبلاً iMac جدیدی با پردازنده M1 معرفی کرده بود ، اما برای یک مدل کوچکتر با اندازه 24 اینچی بود. اما بلومبرگ گزارش داده است که اپل در حال کار روی به روزرسانی پردازنده در مک مینی و آی مک 27 اینچی است.

البته این امکان هم وجود دارد که اپل در حال کار بر روی نسخه مقرون به صرفه تری از Pro Display XDR خود باشد که در ابتدا در سال 2019 منتشر شد. ناگفته نماند که بلومبرگ در ماه ژانویه گزارش داد که مانیتور ارزان تر اپل در مراحل اولیه توسعه است.

رقیب اکو نمایش آمازون: یک نوار صوتی با Apple TV و هدست AR یا VR

در رویداد بعدی همچنین این احتمال وجود دارد که شاهد یک رقیب برای آمازون اکو شو باشیم. در واقع یک آیپد ابتدایی که ترکیبی از اسپیکر، نوار صوتی مجهز به Apple TV داخلی و هدست واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی اپل است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در رویداد بعدی اپل شاهد حضور موارد گفته شده خواهیم بود؟

منبع: cnet