اگر شما صاحب یک کنسول بازی مدرن هستید، به احتمال زیاد تا به حال از کنترلرهای بلوتوثی استفاده کرده اید. بیشتر کنترلرهای امروزی از بلوتوث به عنوان استاندارد ارتباط با کنسول بهره می برند. البته مجهز بودن به بلوتوث به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از کنترلر کنسول بر روی دیگر پلتفرم ها هم استفاده کنید. بله! درست حدس زدید! شما می توانید کنترلر PS4 خود را به گوشی، تبلت یا تلویزیون اندرویدی خود متصل کنید! در این مقاله روش این کار را به شما آموزش می دهیم و پس از آن قادر خواهید بود تا بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را با کنترلر DualShock 4 تجربه کنید! با ما همراه باشید.

شما می توانید با این روش از دسته کنترلر PS4 بر روی دستگاه اندرویدی استفاده کنید

چگونه از کنترلر DualShock 4 بر روی دستگاه های اندرویدی استفاده کنیم؟

1- ابتدا از این موضوع مطمئن شوید که بلوتوث دستگاه اندرویدی شما روشن است. برای این منظور به بخش Settings و سپس منوی Bluetooth بروید.
2- مطمئن شوید که گوشی در حالت scan mode قرار داشته باشد.
3- به طور هم زمان دکمه های PlayStation و Share را بر روی کنترلر برای چند ثانیه نگه دارید.
4- چراغ کنترلر شروع به چشمک زدن می کند. در این حالت کنترلر آماده اتصال به یک دستگاه دیگر است.
5- به گوشی برگردید، در لیست جستجوی بلوتوث به دنبال دستگاهی با نام Wireless Controller بگردید.
6- بر روی دستگاه ضربه بزنید تا اتصال برقرار شود.

چگونه از کنترلر DualShock 4 بر روی دستگاه های اندرویدی استفاده کنیم؟

7- پس از برقراری اتصال، چشمک زدن چراغ کنترلر متوقف می شود و شما می توانید از این موضوع مطلع شوید که اتصال بلوتوثی کنترلر با دستگاه اندرویدی شما با موفقیت انجام شده است.

اگر همه چیز مرتب باشد، کنترلر DualShock 4 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و می توانید از آن در محیط کاربری اندروید استفاده کنید. به هر حال تجربه بازی های اندرویدی با کنترلر پلی استیشن 4 می تواند هیجان زیادی داشته باشد! همچنین شاید با این کنترلر بتوانید جنبه های جدید و تازه ای از بازی اندرویدی مورد علاقه خود را کشف کنید! البته کنترلر DualShock 4 عملکردی مشابه با کنترلر موبایل یا حتی کنترلر ایکس باکس از خود نشان نمی دهد و حس و حال متفاوتی را برایتان رقم می زند. به عنوان مثال حرکت دادن کاراکتر و تغییر زاویه دوربین در بازی Modern Combat 5 بر روی گوشی موبایل با استفاده از کنترلر پلی استیشن می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. همچنین شما می توانید با دکمه های Share و Option دسته پلی استیشن نشانه گیری کرده و به سمت هدف خود شلیک کنید. از دیگر بازی های اندرویدی که تجربه آن با دسته PS4 لذت بسیاری دارد، می توان به Genshin Impact اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید انواع کنسول بازی شامل پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آنها را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral