اگر این رنگ ها درست ثابت شوند، خیلی هم بد نیستند!

یکی از جذاب ترین گوشی های موجود در بازار گوشی های سری Z هستند که قرار است در آینده ای نزدیک، آخرین نسخه آن ها یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 راهی بازار شوند. همانطور که می دانید، قبل از عرضه هر گوشی، رندرها و اطلاعاتی از سوی مخاطبان و افشاگران فاش می شود که برخی از آن ها تا حدودی درست است. این بار، برای چندمین بار است که اطلاعاتی در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد 4 جدید منتشر شده و این سری تصاویری از گزینه های رنگی مورد انتظار این گوشی را فاش کرده است. لازم به ذکر است در گذشته نیز اتفاقی نظیر این موضوع رخ داده و رندرهایی از گوشی Galaxy Z Flip 4 فاش شده است.

در واقع، فاصله چندانی با رویداد معرفی سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) نداریم. اما این اطلاعات فاش‌ شده نشان می ‌دهند که مردم چقدر هیجان ‌زده هستند که درباره این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کنند. طبق اطلاعات فاش شده از 91Mobiles، گلکسی زد فولد 4 جدید در سه رنگ ممکن راهی بازار می شود.

رندرهای فاش شده، سه رنگ از سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 را به نمایش گذاشتند!

به نظر می رسد تصاویر منتشر شده 91Mobile نگاهی به رندر های رسمی گلکسی زد فولد 4 جدید داشته باشد. رنگ های این گوشی می تواند خاکستری، طلایی روشن و مشکی باشد.

با نزدیک شدن به رویداد معرفی سامسونگ، اطلاعات درز کرده در مورد گلکسی زد فولد 4 جدید همچنان منتشر می شود و حتی بیشتر هم شده است. شایعاتی که در مورد مشخصات این گوشی وجود دارد مبنی بر این است که گوشی Galaxy Z Fold 4 با پردازنده قوی اسنپدراگون پلاس نسل 1 عرضه می شود. همچنین گفتنی است که این گوشی تاشوی جدید ممکن است با 12 گیگابایت رم عرضه شود و تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد. سایر شایعات منتشر شده در مورد گلکسی زد فولد 4 می ‌گویند که این گوشی در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 ممکن است عمر باتری بیشتر و بهتری ارائه دهد.

رندرهای فاش شده، سه رنگ از سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 را به نمایش گذاشتند!

همچنین شایعاتی در مورد این دستگاه جدید درز کرده و حاکی از آن است که احتمالاً این گوشی یک صفحه نمایش 7.6 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته باشد. در ادامه باید بگوییم که 91Mobiles به Galaxy Z Flip 4 نیز اشاره کرده که شامل تصاویر جدیدی از دستگاه مطابق با رندرهای اخیراً فاش شده است. ظاهراً این گوشی جدید می ‌تواند در رنگ ‌های گرافیتی، طلایی صورتی، بنفش بورا و آبی عرضه شود و گفته می ‌شود که با ارتقا حافظه و باتری همراه است. با توجه به اصلاحات مورد انتظار برای هر دو گوشی، بدون شک هر دو دستگاه از بهترین تلفن های تاشو عرضه شده در سال جاری خواهند بود.

رندرهای فاش شده، سه رنگ از سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 را به نمایش گذاشتند!

تقریباً دو هفته تا مراسم راه اندازی سامسونگ برای معرفی دستگاه های گلکسی جدیدش فاصله داریم. با این حال، در تاریخ 10 آگوست، تمام پاسخ ‌های مربوط به آخرین سری دستگاه ‌های گلکسی این شرکت را دریافت می کنیم و متوجه خواهیم شد که رندرهای فاش شده تا چه حد صحیح بوده اند.

منبع: androidcentral