علاقه مندان به دنیای اسمارت واچ هفته های هیجان انگیزی را پیش رو خواهند داشت! چرا که قرار است تا Galaxy Watch 5 به عنوان جدیدترین نسل ساعت های هوشمند سامسونگ تا ماه آینده به بازار بیاید! این طور که مشخص است، این ساعت هوشمند که یکی از بهترین ساعت های هوشمند خواهد بود دارای رنگ بندی متفاوتی خواهد بود و چند رنگ جدید به آن اضافه می شود! یکی از افشاگران توئیتری به نام Evan Blass این خبر را ذکر کرده و اطلاعات جالبی در رابطه با مدل ها و رنگ بندی ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 را منتشر کرده است!

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

مطابق با اطلاعاتی که Evan Blass به آنها اشاره کرده، ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 دارای رنگ بندی مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، سربی (گرافیت) و طلایی صورتی (Pink Gold) خواهند بود. البته توجه داشته باشید که رنگ بندی این ساعت ها متناسب با مدل آنها متفاوت خواهد بود.

تا به اینجا اخبار متعددی در رابطه با اینکه سامسونگ در حال کار کردن بر روی سه مدل گلکسی واچ مختلف برای عرضه در سال 2022 است، منتشر شده بود. اکنون این اطلاعات فاش شده جدید به نوعی تأیید کننده این موضوع بوده است.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

مدل استاندارد Galaxy Watch 5 به احتمال بسیار زیاد در دو نسخه دارای صفحه نمایش کوچک و بزرگ عرضه می شود. همچنین مدل جدید Watch 5 Pro دارای نسخه هایی به همین شکل خواهد بود. همین طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، می توانیم انتظار داشته باشیم که رنگ بندی نسخه کوچکتر این ساعت های هوشمند شامل طلایی صورتی، نقره ای و سربی باشد. همچنین مدل بزرگتر آنها در رنگ های نقره ای، سربی و رنگ جدید لاجوردی عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه همواره نسخه های رده بالاتر در یک سری از دستگاه های دیجیتال با نام Pro مشخص می شوند، می توان انتظار داشت که گلکسی واچ 5 پرو نیز طراحی شیک تر و رده بالاتری داشته باشد. از این جهت به احتمال زیاد رنگ بندی این ساعت هوشمند به رنگ های مشکی تیتانیومی و خاکستری تیتانیومی محدود خواهد شد.

این خبرهای جدید با شایعاتی که قبلاً در رابطه با رنگ بندی سری گلکسی واچ 5 شنیده بودیم مطابقت دارد و فقط نحوه اسم گذاری رنگ ها کمی تغییر کرده است.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

پیش بینی می شود که ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 5 به همراه نسل جدید گوشی های تاشوی محبوب سامسونگ، در ماه آگوست 2022 (مرداد 1401) به صورت رسمی معرفی شوند. بر خلاف سری گلکسی واچ 4 که در آنها شاهد عرضه مدل های استاندارد Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic بودیم، این بار به نظر می رسد که سامسونگ مدل محبوب Classic را از سری جدید ساعت های هوشمند خود حذف کرده است.

ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 به لطف سازگاری با سیستم عامل Wear OS 3، از بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی موجود در بازار به شمار می آیند. با وجود اینکه سامسونگ خود را برای یک ماجراجویی جدید در این حوزه آماده کرده است، اما ساعت هوشمند Pixel Watch ساخت گوگل می تواند به رقیبی جدی برای محصولات این شرکت کره ای تبدیل شود. این طور که اعلام شده این ساعت هوشمند به همراه گوشی های سری Pixel 7 در اواخر سال جاری به بازار خواهد آمد. رقابت بین Galaxy Watch 5 و Pixel Watch می تواند جذابیت فوق العاده بالایی برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی داشته باشد!

منبع: androidcentral