گوشی گلکسی اس 21 اولترا آخرین پرچمدار سامسونگ است که توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند. با این وجود هرسال طرفدارن منتظر نسخه بعدی گوشی موبایل هستند و از روی کنجکاوی رندرها و اخبارهایی را هم منتشر می کنند که اخبار های اخیر خبر از این می دهد که طرفداران بی صبرانه منتظر نسخه بعدی گلکسی اس 21 اولترا یعنی گلکسی اس 22 اولترا هستند.

با این حال اخیرا رندرهای جدیدی از Galaxy S22 Ultra توسط طرفداران منتشر شد. در این تصاویر که توسط  OnLeaks و Digit تهیه شده اند و پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می دهند، ظاهر گلکسی اس 22 اولترا را با بدنه ای الهام گرفته از گلکسی نوت 20 مشاهده می کنیم. همانطور که می دانید از زمانی که  گلکسی نوت در سال 2021 کنار زده شد و ظاهراً باعث ناراحتی T-Mobile شد، سامسونگ تصمیم گرفت ویژگی های Note را در گوشی های محبوب خود قرار دهد. از آن جا که سامسونگ Galaxy S21 Ultra و Galaxy Z Fold 3  از قلم پشتیبانی می کنند بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که Galaxy S22 Ultra  از این فراتر خواهد رفت. طبق گفته های OnLeaks وDigit ، این گوشی جدید با حفره نمایان دوربین سلفی و شکل نوار نوت سال گذشته همراه با پشتیبانی از قلم و شکاف مخصوص به قلم عرضه می شود.

تصاویر پشت دستگاه کمی جالب به نظر می رسد. فلات دوربین های این دستگاه در مجموع شبیه حرف p می باشند که می تواند بیانگر پیکچر، یا فوتو یا پریسکوپ باشد! ما هنوز نمی دانیم که دوربین های این دستگاه همانند نسخه قبلی خواهند بود یا ارتقا می یابند. با این حال می توانیم اشاره کنیم که اولترا  قبلی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، دو سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بود.

رندرهایی از Galaxy S22 Ultra: پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد!

البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که می شود گفت سامسونگ می تواند در طراحی دوربین این گوشی یک ضایعه در زیر آن ایجاد نماید. این ضایعه به طور فزاینده ای در دستگاه هایی مانند iPhone 13 Pro و Pixel 6  که هنوز منتشر نشده است قابل مشاهده است. رندرهای منتشر شده این گوشی شباهت بسیار زیادی به تصاویر نشت شده از ظاهر گوشی های  Pixel 5 و Pixel 6 ساخت گوگل دارند. اما این احتمال را می دهیم که این نوع بهبود در فلات دوربین گوشی به نظر نمی رسد و بنابر دلایلی می توان گفت گوشه دوربین در گوشی حذف شده است. هرچند این امر چندان هم عجیب یه نظر نمی رسد. 

رندرهایی از Galaxy S22 Ultra: پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد!

با این تفاسیر هنوز درباره این پرچمدار سامسونگ مطلب جدیدتری را نمی دانیم و تنها می توانیم از رندرهای منتشر شده این موارد را احتمال ذهیم. با این وجود منتظر اقدام سامسونگ و اخبار او مبنی بر معرفی و انتشار پرچمدار بعدی خود می مانیم و بی صبرانه برای ان مشتاقیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم بی صبرانه منتظر این گوشی خواهید بود؟ رندرهای منتشر شده تا چه حد می تو.انند ظاهر کلی این گوشی را فاش کنند؟ شما می توانید نظرات خود را از طریق ثبت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: theverge