انتظار می رود که در آینده ای نزدیک، سامسونگ گوشی میان رده Galaxy M13 5G را به بازارهای کشورهای مختلف عرضه کند. چرا که اخیراً نام این گوشی در وب سایت های مربوط به گواهینامه FCC و Bluetooth SIG دیده شده است. ضمن اینکه صفحه پشتیبانی این گوشی موبایل هوشمند در وب سایت سامسونگ در بریتانیا راه اندازی شده است. اکنون یک افشاگر شناخته شده به نام Evan Blass، چند رندر با بالاترین کیفیت از گوشی گلکسی M13 5G منتشر کرده که جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را برای ما آشکار می کند. همچنین در این تصاویر رنگ بندی این گوشی مشاهده می شود.

تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ Galaxy M13 5G لو رفته است!

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G

مطابق با تصاویری که به تازگی از گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G در دسترس قرار گرفته، می توان گفت که این گوشی حداقل در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این رنگ ها شامل سبز تیره، سفید و هلویی می شود. همچنین در این تصاویر یک بریدگی در بالای صفحه نمایش مشاهده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود. ضمن اینکه حاشیه پایین صفحه نمایش این گوشی ضخامت نسبتاً زیادی دارد! به نظر می رسد که سامسونگ قصد ارائه یک گوشی کاملاً «میان رده» را از لحاظ طراحی و مشخصات ظاهری داشته است!

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G

گزارش های پیشین حاکی از آن بوده است که گوشی گلکسی M13 5G دارای دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی است. اما در تصاویر جدید لو رفته از این گوشی، می بینیم که بر روی پنل پشتی آن سه دوربین به همراه یک فلش LED قرار دارد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این مشخصات صحیح است و آیا این گوشی سه دوربینه است یا دو دوربینه! در قسمت کناری سمت راست بدنه این گوشی میان رده نیز دکمه های کنترل صدا و پاور دیده می شود که حسگر اثر انگشت گوشی با آن تجمیع شده است.

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی M13 5G

هنوز از طریق سامسونگ اطلاعات رسمی در رابطه با مشخصات فنی گوشی Galaxy M13 5G منتشر نشده و اطلاعاتی که در ادامه مشاهده می کنید، از منابع غیر رسمی جمع آوری شده اند. مطابق با این اطلاعات، صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ سایز دارد و در آن از پنل IPS LCD با رزولوشن HD+ استفاده شده است. لازم به ذکر است که اطلاعاتی در رابطه با دوربین جلوی این گوشی در دسترس نیست. اما اعلام شده که دوربین های پشت آن شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسی خواهند بود. حجم باتری گوشی گلکسی M13 5G نیز اعلام نشده، اما انتظار می رود که این گوشی با فناوری فست شارژ با توان 15 وات سازگار باشد.

دیگر مشخصات این گوشی را پشتیبانی از دو سیم کارت، سازگاری با شبکه ارتباطی 5G و مجهز بودن به درگاه کارت حافظه microSD اختصاصی و جک صدای 3.5 میلی متری تشکیل می دهند. پیش بینی می شود این گوشی تا اواخر ماه May به بازار عرضه شود.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.