گلکسی زد فلیپ 4 ظاهراً هیچ تغییر اساسی در طراحی خود نخواهد داشت.

پس از فاش شدن جزئیاتی در رابطه با گلکسی زد فولد 4، رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ 4 نیز منتشر شده است که طراحی به روز شده این گوشی تاشو را به نمایش می گذارد. اما باید بگوییم که در این طراحی، خبری از تغییرات شدید و چشمگیر وجود ندارد و همین قضیه ممکن است طرفداران گوشی های تاشوی سامسوسنگ را تا حدودی ناامید کند.

رندرهای فاش شده Galaxy Z Flip 4، از طراحی بدون تغییر و ابعاد جدید آن صحبت می کنند!

این تصاویر که توسط 91Mobiles ارسال شده و توسط افشاگر Steve Hemmerstoffer با نام مستعار OnLeaks ارائه شده است، دستگاهی را نشان می ‌دهند که به طرز شگفت ‌انگیزی شبیه به نسل قبلی خود می باشد و ظاهراً هیچ تغییر ظاهری در مقایسه با گوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 ندارد. با این حال، طبق اطلاعات فاش شده، Galaxy Z Flip 4 از نظر ابعاد کمی متفاوت خواهد بود.

رندرهای فاش شده Galaxy Z Flip 4، از طراحی بدون تغییر و ابعاد جدید آن صحبت می کنند!

گلکسی زد فلیپ 4 ظاهراً ابعادی به اندازه 165.1x71.9x7.2 میلی متر دارد و با این وجود به نظر می رسد که از مدل قبلی خود کوتاه تر و باریک تر است، اما در حالت باز شده کمی ضخیم تر دیده می شود. این ضخامت، در مقایسه با ضخامت 6.9 میلی ‌متری Z Flip 3 تفاوت چندانی ندارد، اما به طور بالقوه می‌ تواند به دلیل باتری بزرگ ‌تر 3700 میلی‌آمپر ساعتی باشد که طبق گزارش ‌ها، سامسونگ در این دستگاه قرار داده است. این افزایش ظرفیت نسبت به Z Flip 3، برابر با 400 میلی آمپر ساعت است که توانسته است طرفداران را بسیار خوشحال کند!

در مورد طراحی گلکسی زد فلیپ 4 باید بگوییم که این گوشی با رنگ آبی روشن که قبلا اشاره شده بود نشان داده شده است. البته در این مورد، رندرها کمی ضعیف هستند، چرا که در تصاویر فاش شده Galaxy Z Fold 4 نیز با تغییرات روبه رو شدیم. با این حال، گلکسی زد فلیپ 3 یکی از بهترین گوشی‌ های تاشو موجود در بازار است، بنابراین ممکن است سامسونگ نخواهد چیزی را که خراب نیست تعمیر کند و قصد داشته باشد گوشی تاشو زد فلیپ 4 خود را با همان طراحی زد فلیپ 3 به بازار عرضه کند.

رندرهای فاش شده Galaxy Z Flip 4، از طراحی بدون تغییر و ابعاد جدید آن صحبت می کنند!

به نظر نمی رسد که اندازه صفحه نمایش کاور زد فلیپ 4  افزایش یافته باشد؛ این موضوع با توجه به عرضه قریب الوقوع گوشی تاشو Motorola Razr 3 می تواند کمی ناامید کننده باشد. بر اساس تصویر لو رفته از دستگاه آینده موتورولا، این گوشی موبایل هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش خارجی بزرگ است که به طور بالقوه ای برتری آن را نسبت به صفحه نمایش تاشو سامسونگ نشان می دهد. با این وجود، سامسونگ ظاهراً قصد دارد طراحی Z Flip را حفظ کند و آن را دستخوش تغییر نکند.

در پایان باید بگوییم که این احتمال وجود دارد هر دو گوشی اواخر امسال وارد بازار شوند، بنابراین خواهیم دید که آیا موتورولا آنچه را که برای رقابت با سامسونگ لازم است، دارد یا خیر؟

منبع: androidcentral